MFL Seizoens Afsluiter

Gestart door suzuki-girl, 10 september, 2007, 21:45:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

pfff... heb al spijt dat ik niet kon komen :stupid: :stupid:
Als ik geen baby-sit kan krijgen de volgende keer neem ik wel een reis-bedje mee en mag ze tussen de suzuki en de kawa slapen (of misschien wel tussen twee beemers?) :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

R-yen

Het was een erg gezellige avond :yes6rs: uitstekend verzorgd :worship-cool:

Road Racing Tonnie

Beste Nicole en Maurice, bij deze willen we jullie heel erg hartelijk bedanken, voor de zeer goed verzorgde avond, het was in 1 woord TOPPIE, niets hebben jullie aan het toeval overgelaten, locatie perfect-eten perfect-drank perfect, hulde en nog eens hulde, ook willen wij de aanwezige MFLers heel erg bedanken, daar wij toch een beetje "vreemdelingen"zijn, maar we voelen ons volledig geaccepteerd, onze DANK hiervoor.
Vanmorgen heerlijk ontbeten, in het prima hotel, (Laakerhof) en in Vaals prachtige strijd gezien op de kartbaan, waar het echt op het scherpst v/d snede ging.
Ik had nog een originele tekening uit 1961 v/d kaartbaan uit Vaals, en die aan de directie overhandigt, waren ze ontzettend blij mee, om 17.00 uur weer thuis, na een prima terugreis, en kunnen we terug kijken op een zeer geslaagd weekend, BEDANKT.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Suzuki-Babe


Heel erg bedankt, voor de super gezellige avond. De gastvrijheid en het heerlijke eten. :lol:
Deze avond was zeker voor herhaling vatbaar.
We hebben ons goed geamuseerd en goed gelachen.
Café de Geraasj zag er super uit!!! :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:


:woohoo: :thumbsup:
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

QuattroFrits

Tonnie, als je mij de foto's zou willen sturen, die van de kartbaan mogen er ook bij.
Bedankt.
Zie PB.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

#113
Even een mededeling achteraf, er is nog een klein bedrag overgebleven, ik zal het bewaren, en als we in Januari onze MFL Nieuwjaarsborrel houden, in de pot stoppen ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.