MFL Seizoens Afsluiter

Gestart door suzuki-girl, 10 september, 2007, 21:45:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Het motorseizoen loopt op zijn einde, hopelijk komen er evengoed nog vele mooie winterdagen waarin nog gereden kan worden.
Maar toch, tijd voor een gezellige avond, vol BBB, en dat kan bij ons alleen maar betekenen: Bikers, Bier en Bikken.  :cool:

Gewoon een gezellige avond om toch ook in het naseizoen nog even met mede MFL'ers, en uiteraard hun aanhang bij elkaar te komen, en bij te kletsen.

Wat de bedoeling is: wij stellen onze Cafe de Garaasj ter beschikking, zorgen voor de juiste ambiance, een hapje en een drankje. :yes6rs:
Jullie komen in grote getalen, en tegen een geringe vergoeding, zijn jullie dan gegarandeerd van een gezellige avond.

De datum wilde ik stellen op de eerste Zaterdag van November.
(wss is het dan nog niet te druk met eindejaars bezigheden, en is iedereen nog goed beschikbaar).

Wel, goed idee????

Wij horen het graag. ;)

Laat ons iig zo snel mogelijk wat weten, en inschrijven kan vanaf nu :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

angel

toppie idee,

en als je hulp nodig hebt
dan bied ik bij deze mij aan

zowel om te eten en drinken als om alles mee klaar te maken
(en ook mee op te ruimen, hihi)

dus wie volgt!!

DeWitte

waar zo'n vakansie al nie goed voor is: jij komt met heel goeie ideeën terug  :yes6rs:!  count us in :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

 :worship-cool: super idee :thumbsup: moet alleen ff kijken of ik kan m'n pa is vrijdag jarig, k weet niet wanneer hij het viert?
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Als alles goed is zijn wij er ook en anders kom ik wel alleen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

KICK...wie volgt??

Mr.Kawa en ik willen graag de tap en wat te eten regelen ;)
Wat betreft de kosten die zullen ongeveer rond de 15 euro pp komen te liggen, zeg nu zelf, niet te veel voor een avondje gezelligheid ;)

Dus: schrijf je nu in  :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Goed plan  :D
Slechte datum, dat weekend zit ik in A'dam  :cry:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

R-yen

Ik moet het nog even overleggen, maar vooralsnog :yes6rs: .
(De dag erna wordt wel erg lang... zondagnacht vliegen we naar La Palma  :woohoo: )

DeWitte

alweer op vakansie??  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: R-yen op 18 september, 2007, 09:45:44
Ik moet het nog even overleggen, maar vooralsnog :yes6rs: .
(De dag erna wordt wel erg lang... zondagnacht vliegen we naar La Palma  :woohoo: )

Slaap je maar bij in het vliegtuig of als je aan het strand ligt :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

R-yen

Citaat van: Dwars op 18 september, 2007, 10:26:54
alweer op vakansie??  :shock:

Vorige was ingetrokken...
Heb dit jaar welgeteld 3 dagen vrij gehad  :roll:

B-Witch

Jolanda en Marcel van Schepers Motoren Design zijn er (nog ff onder voorbehoud) ook bij :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.