Hoofdmenu

Suzuki Concepts

Gestart door suzuki-girl, 02 oktober, 2007, 15:02:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Suzuki Concepts :shock:



Parijs is niet de enige plek waar de motorfabrikanten van zich doen spreken. Suzuki liet als voorproefje op de komende Tokyo Motor Show twee nieuwe concepten zien: de Biplane en de Crossage.

Veel is er natuurlijk nog niet over deze concepts bekend. Van de Biplane (foto boven) wordt gezegd dat hij aangedreven zal worden door een V4 en dat het design is gebaseerd op een bepaald type vliegtuig, vandaar de naam. De Biplane zal de rijder het zelfde gevoel moeten bezorgen als iemand die vliegt in een vliegtuig met een open cockpit. Hoe dit zal gaan verschillen met andere motoren is niet helemaal duidelijk.



Crossage

De Crossage is een concept die aantoont dat men bij Suzuki ook met het milieu bezig is. Deze motor wordt aangedreven met behulp van de zogenaamde brandstofcel technologie, welke bij de Crossage wordt verzorgd door het bedrijf Intelligent Energy, de makers van de ENV-bike.

Bron: Motoblog.it

You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Auw kut :shock: Als ik nog eens zo iets zie ga ik zonder merknaam of logo's rijden :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

 :rofl: Scroll nog eens omhoog zou ik zeggen  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.