Knallen op korte termijn

Gestart door NrGiZeR, 30 september, 2005, 10:04:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Heeft iemand nog zin om deze nazomer ergens een last minute circuitdagje te nemen..??

Ben aan het denken om ergens in Frankrijk of van mijn part duitsland maakt niet zoveel uit, als het maar droog blijft.
Gewoon een beetje het weer volgen en wanneer het droog blijft ff afspreken en een paar dagen later gaan knallen.

*NrGiZeR word een beetje gek om tegen die R6 aan te kijken
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

NrGiZeR

Citaat van: "May Day"Zin wel, geld niet :(

Goede motivatie afgestraft door je grootste vijand.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"Heeft iemand nog zin om deze nazomer ergens een last minute circuitdagje te nemen..??

Ben aan het denken om ergens in Frankrijk of van mijn part duitsland maakt niet zoveel uit, als het maar droog blijft.
Gewoon een beetje het weer volgen en wanneer het droog blijft ff afspreken en een paar dagen later gaan knallen.

*NrGiZeR word een beetje gek om tegen die R6 aan te kijken

helaas, agenda staat al vol (en helaas t meeste met werk) en om nu met thermisch ondergoed te gaan rijden vindt deze jongen overdreven.....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

suzuki 1000 k5

Citaat van: "NrGiZeR"Heeft iemand nog zin om deze nazomer ergens een last minute circuitdagje te nemen..??

Ben aan het denken om ergens in Frankrijk of van mijn part duitsland maakt niet zoveel uit, als het maar droog blijft.
Gewoon een beetje het weer volgen en wanneer het droog blijft ff afspreken en een paar dagen later gaan knallen.

*NrGiZeR word een beetje gek om tegen die R6 aan te kijken
IK BEN HIER WEL IN VOOR DUS LAAT MAAR GERUST IETS WETEN  :idea:  DAN KOMEN WE ER ZEKER WEL UIT :worship-cool:

suzuki 1000 k5

Citaat van: "NrGiZeR"Heeft iemand nog zin om deze nazomer ergens een last minute circuitdagje te nemen..??

Ben aan het denken om ergens in Frankrijk of van mijn part duitsland maakt niet zoveel uit, als het maar droog blijft.
Gewoon een beetje het weer volgen en wanneer het droog blijft ff afspreken en een paar dagen later gaan knallen.

*NrGiZeR word een beetje gek om tegen die R6 aan te kijken
EN WE KUNNEN VAN PAK RUILEN...STOND JE GOED. TOT MAANDAG 8 MEI OP ZOLDER. GR

NrGiZeR

Ben aan het kijken om een keer 5 dagen naar Cartagena in Spanje te gaan in december. Mss heb je hier wel oren naar.....??
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus