DaDragon is er ook bij :D

Gestart door DaDragon, 10 oktober, 2007, 19:56:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DaDragon

Hallo,

Ik ben dus DaDragon (Jeff). Rij sinds een paar maanden een Varadero uit 2001. En het bevalt me prima.
Heb nu 2 jaar mijn rijbewijs en ben al 6 motoren verder.

Begon met een XV750 Virago uit 82. Die had het motorblok defect en kocht ik voor 50 euro.
Motorblok gereviseerd en heb de motor daarna verkocht.

Van de winst weer een andere gekocht. Een Magna VF700c uit 85. Ook opgeknapt want deze was optisch flink slecht. Na flink wat zandstralen en polijsten was de motor best weer redelijk. dus toen ook verkocht.

Van de winst een XV535 uit 93 gekocht. Deze na 2 weken weer te koop gezet. Want wat is dat ding traag joh.

Na de verkoop heb ik direct een Shadow VT1100 uit 86 gekocht. Wat opgeknapt en accesoires geplaats. Tevens motorisch opgeknapt want distributieketting en 2 plunjers waren aan vervanging toe.

Deze heb ik verkocht en heb toen een Magna VF750c gekocht uit 1995. Deze heb ik iets langer gehad dan 4 maandjes. Heb deze verkocht omdat ik een Varadero wilde.

De Varadero heb ik nu nog steeds. En heb bevalt me nog steeds goed..
Daarom is de Varadero er nog steeds... al 5 maanden.. en dat is lang voor mij :D

Ohja, ben trouwens 25 jaar en woon in Apeldoorn. Is wel eindje weg uit limburg maar goed.. gezelligheid is overal toch?





Never drive faster than your angel can fly

DeWitte

Apeldoorn ligt toch maar ffkes boven Roermond? :mrgreen:

Welkom @ MFL  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Van harte welkom alhier, ( endat zegt iemand uit de Achterhoek) :lol: :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

De Generaal


Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Motzippaldy

Proud on the South  

BMWhub

welkom
apeldoorn is toch bijna noordlimburg :mrgreen: :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

@Nippon

6 ketels in 2 jaar  :shock:


tis net verkering  :lol:


welkom  ;)

Menke


Steefke™

welkom @ MFL

Wat jij met motors hebt dat had ik met autos, over vier jaar geteld had ik gemiddeld om de drie maanden een andere auto :mrgreen: en nou boei me dat koekblik niet meer ;)
Smells like rubber