Hoofdmenu

Suzuki-Babe

Gestart door Suzuki-Babe, 11 oktober, 2007, 07:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suzuki-Babe

Hallo Allemaal,

Zoals beloofd een duidelijke foto van mij!

Tot bij de BBQ!

Groetjes,
Claudia

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

kijk das es wat anders dan die lelijke kerels hier allemaal :mrgreen:

ja ikke ook :oops: :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

dat is inderdaad wat anders dan kerels

en de motor is een rf600r  :D
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Joepie1958

Deze foto staat verkeerd, hij hoort in bij motor-babes, afdeling Suzuki :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Tja, dat was een RF600r, maar die is dus een paar weken geleden bij ons voor de deur ontvreemd en zal dus nu wel geen RF600r meer zijn maar een berg onderdelen.
Die blonde stoot heb ik wel nog .... ;) (die ligt veilig aan de ketting  :twisted:)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 12 oktober, 2007, 22:16:27
(die ligt veilig aan de ketting  :twisted:)


Die is wel erg lang, of de kogel is te licht.  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: SuzukiLimburg op 12 oktober, 2007, 22:16:27
(die ligt veilig aan de ketting  :twisted:)

zou je willen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

sorry welke blonde stoot ik zie toch echt een brunette of heb ik iets aan mijn ogen  :shock:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

QuattroFrits

Citaat van: diddl TL-R op 14 oktober, 2007, 22:04:16
sorry welke blonde stoot ik zie toch echt een brunette of heb ik iets aan mijn ogen  :shock:

'T zal wel aan je ogen liggen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: diddl TL-R op 14 oktober, 2007, 22:04:16
sorry welke blonde stoot ik zie toch echt een brunette of heb ik iets aan mijn ogen  :shock:

:stupid:  :mrgreen:
Smells like rubber

Mounty

Brunette is het zekers ook niet...donker/midden blond....live gezien bij Motoshoip Margraten laatst
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Haarkleur :-X  :banghead4rv:

Maarre Suzuki-babe, (gauw maar weer over motoren): heb je inmiddels al een motor van je eigen?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Suzuki-Babe

Tja dat de mannen het over een haarkleur hebben en wij vrouwen hebben het over de motoren.  :lol: :lol: :lol:

Ik heb nog geen eigen motor, Mag nu nog even op de motor van Suzukilimburg rijden. En dat bevalt zeker heel erg goed. Zeker de reacties van alle mannen  :lol: :lol: :lol:

Voor het volgend motorseizoen heb ik zeker een eigen motor. Moet haalbaar zijn toch??
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

maar dan mag het toch ook gerust Honda, Beemer of Ducati-babe worden? zolang ut maar ne Twin wordt
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

twin-babe klinkt niet slecht ziet niet slecht uit een meid op een dikke TL :worship-cool:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away