Ik zit momenteel naar ............ te luisteren onder ut MFL doorkruisen

Gestart door Steefke™, 10 november, 2007, 08:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Smells like rubber

Motzippaldy

Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

alex


Toledo

Naar het gezever van m'n vrouw te luisteren, ik had olie onder m'n schoenen toen ik uit de garage kwam en die zit nu in de vloerbedekking
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: Toledo op 10 november, 2007, 11:33:05
Naar het gezever van m'n vrouw te luisteren, ik had olie onder m'n schoenen toen ik uit de garage kwam en die zit nu in de vloerbedekking

:laughing49so: :onderplak: :schater: :thisthreadisworthlesswopics:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Citaat van: Dwars® op 10 november, 2007, 11:53:05
Citaat van: Toledo op 10 november, 2007, 11:33:05
Naar het gezever van m'n vrouw te luisteren, ik had olie onder m'n schoenen toen ik uit de garage kwam en die zit nu in de vloerbedekking

:laughing49so: :onderplak: :schater: :thisthreadisworthlesswopics:

Ze wil niet op de foto, ze zit op de knieen met een doekje met wasbenzine de olie eruit te halen, ze moet nog 6 vlekjes, misschien wil ze daarna op de foto (zal wel laat worden denk ik) want ze moet daarna nog de schoenen schoonmaken
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

crazy j

living the life the way it comes

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Joepie1958

vrouw en dochter, die zijn de kleindochter aan het instrueren hoe ze onderhoud aan haar Rolly-car met doen, de loopauto ligt nu op z'n kant en de jonge-dame (8,5 mnd) zit aandachtig te kijken hoe de stuurinrichting werkt :lol: :lol: :lol: :yes6rs:, oh ze is weer opgestapt en haar moeder geeft nu claxonneer-instructie, vervolgens maakt oma de bijbehorende geluiden van een auto met kapotte uitlaat :worship-cool: :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009