TL winter aanpassingen

Gestart door SuzukiLimburg, 15 november, 2007, 15:52:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Heb op dit moment weinig tijd om te klooien met de motor aangezien al mijn vrije tijd in de verbouwing gaat zitten, maar af en toe kan ik het toch niet laten, dus;

Tijdje geleden de Pazzo rem- en koppelinghendel erop gezet. Rood met goud, past mooi in het gewenste thema;







Tevens een nieuw LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten. Originele knipperlichten verwijderd;
Licht aan



Licht aan en linkerknipperlicht aan



Alleen knipperlicht aan



Van de winter moet ik deze ook nog lekdicht zien te krijgen. Heb ik al een paar maanden liggen;




Ik heb ook nog een smoke ruitje dat ik nog moet installeren. Komt ook nog wel binnenkort.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Suzuki-Babe

Schön wá!  :D

Ziet er erg mooi uit!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

cool, bij dat achterlicht heb je daar het originele glaasje gebruikt of is dat een complete set?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Dat is een complete set met een helder glaasje.
Origineel zit er een rood glaasje voor.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

@Nippon

die pinkers is dat " bijverlichting " en zitten je normale pinkers er nog werkend op

of heb je die standaard pinkers eraf gehaald

Desmo-devil

Een kennis van mij heeft laatst een boete gehad voor dit soort achterlicht.
Er is namelijk een wettelijke norm voor de  minimale afstand tussen de twee knipperlichten .
Deze achterlichten met geintegreerde knippers zijn dus niet toegestaan.
Het ziet er natuurlijk mooi uit maar persoonlijk vind ik het ook niet erg duidelijk
te zien of je nou links of rechts knippert.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: Desmo-devil op 16 november, 2007, 08:11:07
Een kennis van mij heeft laatst een boete gehad voor dit soort achterlicht.
Er is namelijk een wettelijke norm voor de  minimale afstand tussen de twee knipperlichten .
Deze achterlichten met geintegreerde knippers zijn dus niet toegestaan.
Het ziet er natuurlijk mooi uit maar persoonlijk vind ik het ook niet erg duidelijk
te zien of je nou links of rechts knippert.

Dat is waar hoor,  nu met wat donkerder weer zie je ze redelijk goed knipperen, maar bij zonlicht zijn deze knippers zeer slecht te zien.

BTW mooi vind ik het wel :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: Desmo-devil op 16 november, 2007, 08:11:07
Een kennis van mij heeft laatst een boete gehad voor dit soort achterlicht.
Er is namelijk een wettelijke norm voor de  minimale afstand tussen de twee knipperlichten .
Deze achterlichten met geintegreerde knippers zijn dus niet toegestaan.
Het ziet er natuurlijk mooi uit maar persoonlijk vind ik het ook niet erg duidelijk
te zien of je nou links of rechts knippert.

dabedoelik :-X


DeWitte

komop eey, vroegah moest je ook ne klauw uitsteken op de brommert.  :dunno: als iedereen de knippers eens zou gebruiken zoals het betaamt op de brommert (en vooral ook koekblikken :evil:) waren we al een flink eind op weg...
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 17:00:22
komop eey, vroegah moest je ook ne klauw uitsteken op de brommert.  :dunno: als iedereen de knippers eens zou gebruiken zoals het betaamt op de brommert (en vooral ook koekblikken :evil:) waren we al een flink eind op weg...

:yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:

:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Suzuki-Babe

Ik geef je groot gelijk dwars!!

Maar ook in normaal licht is het toch duidelijk gezien!
Dan komt het ook beter tot zijn recht dan op de foto's ;)
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 17:00:22
komop eey, vroegah moest je ook ne klauw uitsteken op de brommert.  :dunno: als iedereen de knippers eens zou gebruiken zoals het betaamt op de brommert (en vooral ook koekblikken :evil:) waren we al een flink eind op weg...

je snap toch dat dit de goden verzoeken is  ;)

je zult maar een wout tegen komen die 8 weken niet geneukt heeft  :mrgreen:





B-Witch

Citaat van: BoxerQ op 16 november, 2007, 17:51:19
Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 17:00:22
komop eey, vroegah moest je ook ne klauw uitsteken op de brommert.  :dunno: als iedereen de knippers eens zou gebruiken zoals het betaamt op de brommert (en vooral ook koekblikken :evil:) waren we al een flink eind op weg...

je snap toch dat dit de goden verzoeken is  ;)

je zult maar een wout tegen komen die 8 weken niet geneukt heeft  :mrgreen:






Hebben die wieksers dan ook sex???

volgens mij aan de sjagerijnige koppen te zien niet.. :mrgreen:


Niet te veel van die regeltjes aantrekken, mijn knippers zitten ook niet meer hoe het zou horen, en bovendien knipperen die in ADHD tempo :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Suzuki-Babe



[/quote]

Hebben die wieksers dan ook sex???

volgens mij aan de sjagerijnige koppen te zien niet.. :mrgreen:


Niet te veel van die regeltjes aantrekken, mijn knippers zitten ook niet meer hoe het zou horen, en bovendien knipperen die in ADHD tempo :mrgreen:
[/quote]


Ik heb uit betroubare bron gehoord dat je er dan een weerstandje tussen moet zetten.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!