Troy Bayliss overstap naar 4 wielen

Gestart door DeWitte, 16 december, 2007, 06:53:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Na 2008 mogelijk mooie afsluiting van motorsport carierre



"Als ik de derde titel win met de Ducati stap ik waarschijnlijk over naar de autosport".Zijn de woorden van Troy bayliss. Zoals we al vaker gehoord hebben zou 2008 weleens het laatste seizoen kunnen zijn voor Bayliss. Hij heeft in zijn carriere vaker op het punt gestaan om de overstap te maken, de eerste keer was in 1997, de gedachte is nog eens gepasseerd in 2002 en ook nog in 2005. De nu 39 jarige Bayliss ziet na 2008 eigenlijk geen reden meer om door te gaan. " ik heb veel bereikt, en dat heeft me veel bevrediging gegeven". Wat gaat Troy doen in de toekomst? "Moeilijk te zeggen, waarschijnlijk 4 wielen, in de tourist Throphy of iets dergelijks na 40 jaar is dat beter dan 2 wielen. Ik heb al ervaring met een Aston Martin Vantage V8" . Maar eerst nog het komend seizoen, wat behoorlijk spectaculair beloofd te gaan worden met Biaggi, Haga en Corser, en laten we vooral de jonge garde niet vergeten

bron gp-one

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away