Maar ik rook niet

Gestart door Steefke™, 11 december, 2007, 20:22:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

ff get anders, wie steit ut mit dien rauke, ut is in eine kjer zo stil. :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

vuillak :mrgreen:

me neeh jong, ich rook nog ummer neet. al 16 daag Clean en um positief te blieve, de 3e weak al zonder begonnen.
Meh toegegeven tis af en toe hiel lestig, veural 's avonds bei unne pot beer :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 11 december, 2007, 20:30:39
vuillak :mrgreen:

me neeh jong, ich rook nog ummer neet. al 16 daag Clean en um positief te blieve, de 3e weak al zonder begonnen.
Meh toegegeven tis af en toe hiel lestig, veural 's avonds bei unne pot beer :yes6rs:

Ach moeilik zit tusje de oare, det maak ste der zelf vanne!!
En kom op he, volhoaje, doe bis noe zoaver, zoe echt zunj zeen es ste noe de fout in geis...
Ruuks en preufs beater, stinks neet miej en kos dich niks miej.. en veural veul beater veur dien gezondjheid.
En es ste aug get biej kumps, det maak nieks oet, heat dien vrouw weer get miej vas te hoaje ;)

succes der mit verder :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: Dwars® op 11 december, 2007, 20:30:39
vuillak :mrgreen:

me neeh jong, ich rook nog ummer neet. al 16 daag Clean en um positief te blieve, de 3e weak al zonder begonnen.
Meh toegegeven tis af en toe hiel lestig, veural 's avonds bei unne pot beer :yes6rs:

Good bezug  :thumbsup: :worship-cool:

Volhouwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh

WhomBom

"bie unne pot beer" gaat t bij mij altijd weer mis... ik had de teller op 6 staan... meja... na t weekend is die weer gereset  :? hoewel de oplossing simpel is, is "gee beer" ook geen echte oplossing, toch?  :mrgreen:

iig sterkte @ dwars  ;)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 11 december, 2007, 20:30:39
vuillak :mrgreen:

me neeh jong, ich rook nog ummer neet. al 16 daag Clean en um positief te blieve, de 3e weak al zonder begonnen.
Meh toegegeven tis af en toe hiel lestig, veural 's avonds bei unne pot beer :yes6rs:

goooood bezig, zo kump den echte vent in dich noa boave  :worship-cool: ;)
Smells like rubber

Gixxerbitchke

Sjoane brommert  :mrgreen: liek hiej waal un zevertopic  :rofl: :whipping:

p.s. doa lieks eg waal op unne wout he  :yes6rs: :laughing49so:

DeWitte

maar ik rook niet :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


@Nippon

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 13:26:52
nope al 23 dagen

:shock:  zo.....nu de sex nog  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 19 december, 2007, 18:39:36
Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 13:26:52
nope al 23 dagen

:shock:  zo.....nu de sex nog  :mrgreen:

wrom zou je met sex moeten stoppen? is dat ook ongezond?  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

na 23 dagen niet roken mag je best zo trots zijn om er een topic van te maken :mrgreen:

Ich bin trots op dich :worship-cool:
Smells like rubber

B-Witch

ja vind ik ook Steefke, krijg ik morgen dan ook een eigen topic...zijn het voor mij ook precies 23 dagen :yes6rs: :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.