maar ze rookt ook niet

Gestart door Steefke™, 20 december, 2007, 07:34:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 19 december, 2007, 21:06:29
ja vind ik ook Steefke, krijg ik morgen dan ook een eigen topic...zijn het voor mij ook precies 23 dagen :yes6rs: :mrgreen:

nou hier special voor jou. Ik ben ook trots op jou :yes6rs:
Smells like rubber

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

Barry Stevens zij altijd: Vooral zo door gaan !!
Je bent goed op gang :worship-cool: :worship-cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

stoppen jullie maar allemaal met roken :twisted:
straks worden wij weer genaaid omdat de regering te weinig accijns scoort :oops: :oops:
Toch vind ik als nog-nooit-roker het wel dapper, ik ken veel mensen die gestopt zijn met roken, velen van hen deden dat echter pas net voordat ze in de krant hadden gestaan en vervolgens in een luxe auto naar hun laatste rustplaats werden gebracht of  :violent45lc:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: Joepie1958 op 20 december, 2007, 16:31:51
stoppen jullie maar allemaal met roken :twisted:
straks worden wij weer genaaid omdat de regering te weinig accijns scoort :oops: :oops:
Toch vind ik als nog-nooit-roker het wel dapper, ik ken veel mensen die gestopt zijn met roken, velen van hen deden dat echter pas net voordat ze in de krant hadden gestaan en vervolgens in een luxe auto naar hun laatste rustplaats werden gebracht of  :violent45lc:


ohjeej...... vlug een wekdienst instellen voor de modjes  :rofl: :rofl: :rofl:

DeWitte

Citaat van: Joepie1958 op 20 december, 2007, 16:31:51
stoppen jullie maar allemaal met roken :twisted:
straks worden wij weer genaaid omdat de regering te weinig accijns scoort :oops: :oops:
Toch vind ik als nog-nooit-roker het wel dapper, ik ken veel mensen die gestopt zijn met roken, velen van hen deden dat echter pas net voordat ze in de krant hadden gestaan en vervolgens in een luxe auto naar hun laatste rustplaats werden gebracht of  :violent45lc:

dus als ik je goed begrijp. Iedereen gewoon door roken omdat jij anders misschien teveel accijns zou moeten gaan betalen???

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Joepie1958 op 20 december, 2007, 16:31:51
stoppen jullie maar allemaal met roken :twisted:
straks worden wij weer genaaid omdat de regering te weinig accijns scoort :oops: :oops:
Toch vind ik als nog-nooit-roker het wel dapper, ik ken veel mensen die gestopt zijn met roken, velen van hen deden dat echter pas net voordat ze in de krant hadden gestaan en vervolgens in een luxe auto naar hun laatste rustplaats werden gebracht of  :violent45lc:

Dit vind ik geen leuke gedachte  :shock: :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

he he eindelijk weer een reden om weer te gaan roken :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 20 december, 2007, 19:35:18
he he eindelijk weer een reden om weer te gaan roken :mrgreen:

echt niet :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

ff wat anders hoe staat het met het NIET roken Suzuki-Girl :mrgreen:
Smells like rubber