de Grootmeester der motostunts ? - Chriss Pfeiffer

Gestart door DeWitte, 21 december, 2007, 16:53:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Shit hey! Ik heb een blauwe lip, mn mond hing zo ver open dat ik er op ben gaan staan :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bianca


DeWitte

ja die man kan wat met ne afgetrapte beemer met snaaraandrijving ee  :yes6rs: :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

#4
die man heb ik gewoon in het echt gezien afgelopen zomer in amsterdam.
daar was een ronde van het wereld of europees ( weet niet meer zeker welke van de 2)  kampioenschap stunten
hij is echt te ruig .  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :mrgreen: :yes6rs:
[/URL][/img]
[/URL][/img]
[/URL][/img]


ik krijg de foto's er niet bij gezet
welke url ding moest ik ook alweer gebruiken bij imageshack
living the life the way it comes

d'r Blieje

Citaat van: crazy j op 22 december, 2007, 16:53:36
die man heb ik gewoon in het echt gezien afgelopen zomer in amsterdam.
daar was een ronde van het wereld of europees ( weet niet meer zeker welke van de 2)  kampioenschap stunten
hij is echt te ruig .  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :mrgreen: :yes6rs:





ik krijg de foto's er niet bij gezet
welke url ding moest ik ook alweer gebruiken bij imageshack

[IMG]http://img148.imageshack.us/img148/9978/p1010049lb1.jpg[/img]

doet 't altijd  :yes6rs:

Gr...
Blieve lache...8)

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

#7
thnx dwars

de man wat op de eerste foto beetje raar kijkt die kan er ook wat van
dat is eigelijk de uitvinder van het stuntrijden ( niet het wheelie en stoppie gedoe) maar echt de crazy shit wat die jongens allemaal doen

glukkig dat hij mijn t shirt niet heeft gezien ander mocht ik meschien niet met m op de foto ( ducati two smoking barrels comming to a ciruit near you )  :worship-cool: :mrgreen:
living the life the way it comes

Schmetzke


crazy j

Citaat van: Schmetzke op 22 december, 2007, 19:12:46
Ik vind het maar een gestuntel  :?

:schater:

dat is wat jij ervan vind
ik vind het dus echt ruig als je ziet wat die jongens wat bijna niet gesponserd worden kunnen op een afgetrapte gsx-r of n cbr600 de meeste van die dingen zijn al bijna rijp voor de schrot hoop vooral die van de fransen
:twisted:
living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away