04 oktober scheepsliften kaiken

Gestart door The Dominator, 04 oktober, 2005, 08:00:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Ik ga vanavond wederom een rondje Ronquieres en Thieu maken om ook meteen daar wat mooie stukken weg vast te leggen met de GPS.

afspraak vanavond 17.15 tankstation Q8 onderaan afrit Meisse (A12 ring brussel) nog gegadigden??

vereiste: geen zwarte motor, want in de buurt van Thieu hangen ronde borden met rode rand en daarin een zwarte motor, dus neem aan dat daar geen zwarte motoren mogen komen.........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"
vereiste: geen zwarte motor, want in de buurt van Thieu hangen ronde borden met rode rand en daarin een zwarte motor, dus neem aan dat daar geen zwarte motoren mogen komen.........

ROFL!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

TTigertje

Helaas zwart, dus....... :(

Heb al wat anders op de planning, have fun! :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Heel graag, echter op korte termijn nie mogelijk (de winterschilder is thuis en die laat ik nie graag achter bij mijn vrouw :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

was een lekker ritje, dankzij de GPS ben ik in dorpen en gehuchten geweest waar ik nog nooooit van gehoord had!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Is het een beetje leuke omgeving met dito wegen?
Ik kan mij van destijds herinneren dat het allemaal vlak was met rechte wegen, een soort van saai polderlandschap dus.  :roll:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"Is het een beetje leuke omgeving met dito wegen?
Ik kan mij van destijds herinneren dat het allemaal vlak was met rechte wegen, een soort van saai polderlandschap dus.  :roll:

nou ik heb de kruipdoor sluipdoor weggetjes gepakt dus dwars door de landerijen en boerengehuchten, tis daar best heuvelachtig hoor!! wegen zijn wel smal dus echt knallen gaat niet maar wel erg leuk rijden met af en toe verrassende leuke stukjes, echt dominator landschap dus!! maar met de busa kwam ik er ook goed weg, ik tenminste  :mrgreen:  
terugweg heb ik wel snelweg gepakt omdat t al donker was, maar volgende keer gaat ik ook nog terug binnendoor......... wordt best een leuke route dus!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl