effe voorstellen

Gestart door super duke, 02 januari, 2008, 17:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

super duke

Hey hallo ik ga me nu maar eens eventjes voorstellen.

Ik ben marcel ebn 35 jaar oud, en rijd al motor vanaf mijn 10e jaar, vroeger eerst motorcross gedaan en daarna met de wegmotoren gaan rijden.

ik ben een vrij sportieve rijder en ben ook vaker op het circuit gaan rijden.
Het meeste heb ik met Fireblade's gereden.
heb eerst altijd Honda motoren gehad, was gewoon een tik denk ik hahaha.
tussendoor heb ik ook nog een Yamaha R1 gehad maar toch weer terug naar de firebade gegaan.

maar nu heb ik een Nieuwe KTM superduke gekocht die ik nu over 2 weken krijg, ik heb inmiddels wel een demo ter beschikking waarmee ik al heel wat km's gereden heb.

ik heb een motorvriendin in het noorden van het land wonen in den helder daarmee heb ik vorig jaar heel wat km gereden en een paar keer op weekend mee weg geweest.
maar het zou fijner zijn hier in de buurt (limburg) wat mensen te leren kennen waarmee je af en toe iets kan afspreken.

ik rij wel vaker met vrienden hier uit de omgeving als het weer het toe staat, ik rijd eigenlijk het hele jaar door wel.

nu wachten op mijn nieuwe motor maar dat duurt niet lang meer.

nou weten jullie wel weer iets meer van mij.

groeten marcel,

DeWitte

Welkom @ MFL  :cool:

enne die Duke..... :thisthreadisworthlesswopics:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

super duke

foto komt eraan.

ik ga van die demo nu geen foto maken, haha
ik wacht tot mijn eigen er is.

en die andere foto is van mijn laatste fire blade.
ook een erg mooie motor hoor.

maar met die duke voel ik me wat lekkerder en kan ik weer lekker spelen, hij nodigt dat ook echt uit!!

word nog lachen !!

Bianca


B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Hartelijk welkom op het forum Marcel.
En ik neem aan dat ik ook uit anderen hun naam spreek,  :oops:
maar je vriendin is ook welkom op dit forum, als ze maar van gezelligheid houdt en tegen een geintje kan. ( dit laatste geldt ook voor jou.)  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 02 januari, 2008, 18:31:56maar je vriendin is ook welkom op dit forum, als ze maar van gezelligheid houdt en tegen een geintje kan. ( dit laatste geldt ook voor jou.)  :lol:

klinkt wel streng ee Frits??  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 02 januari, 2008, 18:39:29
Citaat van: QuattroFrits op 02 januari, 2008, 18:31:56maar je vriendin is ook welkom op dit forum, als ze maar van gezelligheid houdt en tegen een geintje kan. ( dit laatste geldt ook voor jou.)  :lol:

klinkt wel streng ee Frits??  ;)

Sorry Hub, moet kunnen voor een keertje.  :oops:
En voor Marcel, wij maken graag geintjes.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Varaderos

Motorcycling is not a crime