Breaking News of gerucht? Schumacher met wildcard in 3 motoGp wedstrijden 2008?

Gestart door DeWitte, 03 januari, 2008, 12:12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Schumi in de kleuren van Ducati op Jerez, Catalunya en Duitsland. :yes6rs:



Nadat Schumacher een paar uitstekende resultaten heeft laten zien tijdens testritten op de Desmosedici GP07 van Casey Stoner, heeft Ducati hem het aanbod gedaan om deel te nemen aan drie motoGp wedstrijden in de serie MotoGP 2008. Het racen op een motorfiets beviel Shumacher zo goed dat hij het aanbod geaccepteerd heeft :mrgreen:. Daarom zullen we de zevenvoudig wereld kampioen komend jaar terug zien in wedstrijdverband op twee wielen. De keuze van circuits is aan Shumacher zelf overgelaten. De reden voor deze keuze is dat hij die circuits erg goed kent. Schmacher is erg in zijn nopjes met deze uitnodiging. " De snelheids beleving op een motorfiets is heel anders dan in een auto, eigenlijk zouden ze elke F1 coureur deze mogelijkheid moeten bieden. Ducati heeft me een pracht aanbod gedaan, en mij de keus gelaten voor de circuits. Het is een aanbod waar ik geen nee tegen kan zeggen" aldus Schumacher. Ducati biedt de Duitse coureur nog een speciale training aan. De eersts kennis making op de GP8 zal plaats vinden op het circuit van Sepang.

Bron: daily motos
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Wel lachen eigenlijk, normaal is de switch andersom zie Travis Pastrana, Eric Geboers, Johnny Cecotto met als uitzondering Jeff Ward hij ging naar de Indycars en Nashcar en werd een paar jaar daarna weer supermoto kampioen :worship-cool:
Smells like rubber

Hakinnen

nieuws komt oorspronkelijk van 't Spaanse Dailymotos & werd gepost op 28 december.

28 december is in Spanje "dia de inocentada" oftewel "dia de los santos inocentos" ... op die dag wordt er geprobeerd om de mensen beet te nemen ... vergelijk het met onze 1 april ...

Schmetzke

Ja precies, volgensmij waait ie van die Duc af met zn vierkante kop  :lol:

Desmo-devil

Kan me ook niet voorstellen dat Ducati zomaar 3 GP wedstrijden laat schieten voor meneer Schumacher . Kan me ook niet voorstellen dat Stoner of Melandri hun zitje zomaar afstaan voor  3 races. Als dit waar is dan vraag ik me af of ze het racen bij Ducati nog serieus nemen
of dat ze na een moto GP titel al lijden aan hoogmoeds waanzin.  :cry:

DeWitte

De serieuse Franse sportkrant L'Equipe meld vandaag, in hun zondagseditie, dat Michael Schumacher echt wel een wild card zou verkrijgen van Dorna, om één wedstrijd te rijden in MotoGP. L'Eqiupe wist er zelf bij te vertellen waar en wanneer. Het zou Mugello worden, thuisbasis van Ducati en Ferrari. Nog rekening houdend dat Schumacher Philip Morris (Marlboro), Bridgestone, en Shell achter zich heeft staan. Zou Carmelo Ezpeleta, de grote baas van Dorna kunnen bezwijken onder de Euro's van eerder vernoemde bedrijven, en zo de kijcijfers de hoogte kan injagen?? Ik denk (hoop) van wel  :yes6rs: :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Boh ja :mrgreen: Dat ie dan maar flink gaat oefenen op die baan, kan nog spannend worden. Reflexen zijn reflexen, die heb je altijd en of je nou op 4 wielen of op 2 wielen onderweg bent maakt dan niet veel uit :cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

ik heb het vanmiddag gezien en ik vond het niet uitzien en snel zag het ook niet uit
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

King Harley

Zou wel kicke zijn schumi op een gp racer bezig te zien tussen al het andere geweld. :worship-cool:
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

Diddl

Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Herr Tod

Sneller dan Elias is die altijd wel... is een kwestie van niet vallen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Alez alez... niks tegen Toni, dat wisten we al langer maar ik moest net even een punt maken in een discussie "SM versus MotoGP/SBK" en toen vond ik deze compilatie van Elias' 'round of fame'...

Toni Elias

Iedereen kent het nog maar dat maakt niet uit, het blijft een super mooi moment :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: