Weekendje weg: de mooie Moezel editie

Gestart door suzuki-girl, 04 januari, 2008, 20:10:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: diddl TL-R op 05 juni, 2008, 22:54:48
ja heel veel plezier ik hoop dat jullie aan me denken dat ik niet mee kan maar kijk uit het kan nog wel eens druk zijn in de eiffel ik zag vandaag alleen maar motoren met grote tassen op de rug die kant uit rijden

Thanks Marco,
Volgende keer ga je zekers mee  :yes6rs:

enne gelukkig dat de eifel/ duitsland nogal groot zijn  ;)

Nu nog ff douchen, en de kids naar school, en dan gaan wij langzaamaan vertrekken.
tot zondag allemaal, en rij voorzichtig als je nog gaat rijden, dat doen wij ook  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

#106
We zijn weer terug!!
Het was een zeer geslaagd weekend  :yes6rs:
Na bijeenkomst aan de grens zijn we richting Ruhrsee gereden, daar een korte koffiepauze aan bij de bikertref gedaan.



Toen via Blankenheim verder naar de nurburgring, waar dit weekend Rock am Ring was, veel te druk dus om de Nordsleife te doen, dus een stuk doorgereden en wederom een terrasje gepikt om wat te eten, om daarna in een flinke plensbui terecht te komen.
We mochten schuilen van een pomphouder in de Carwash :mrgreen:



We waren dus vroeg in het hotel, maar dat was geen probleem, de Weizen en de Bitburger (en de bak leut) smaakten iig prima.









Op zich is Klotten een leuk dorpje, smalle straatjes, maar wel gezellig.



Mooi uitzicht, alleen veel treinen  :?





Dag 2 (Zaterdag) begon zeer grijs, de route die we in de Garmin gezet hadden gekregen was niet erg volledig, maar we hebben weer veel Rock Am Ring gezien (en wat daar allemaal zo aan de kant van de weg te zien was) :mrgreen:
Regen, Mist en kou hebben we getrotseerd om na de middag en na een lekker Mexicaanse lunch de zon te zien doorbreken.
Tijd om dus nog een heel aantal mooie super de luxe "kurvenreiche" en vooral rustige weggetjes af te raggen.
Super de luxe dat Varaderos deze mooie weggetjes wist te vinden. :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Der Quincy zuut ne kurve  :shock:



:rofl:

Ein Prosit (waar kennen we deze pose toch van????)



Die Herren und das Bier



Na het eten dan maar ff een stukje wandelen, de Ruine boven op de berg even van dichtbij gaan bekijken.
(helaas had ik mijn fototoestel niet bij me, want het uitzicht was supermooi)





De moto's stonden het weekend in de oude danszaal van het hotel





Vandaag hebben we de mooie weggetjes nog een keer genomen :yes6rs:
Leuk stukje gereden, en in Daun bij Der Henri van de Bikertreff, Zur alten Schmiede even een pitsstop gemaakt.
(Mr.Kawa en ik moesten perse ff goeiedag gaan zeggen)







Culinair momentje :-X



:mrgreen:



Via de binnendoorweggetjes terug naar Limburg gestuurd, en in Wittem nog ff afscheid genomen.



Al met al weer een super weekend, goed gezelschap, fijn hotel met heel lekker eten, en zeer zeker weer voor herhaling vatbaar...
dus wordt vervolgd, ik zou zeggen tot de volgende editie van het MFL weekendje  :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Ben blij om te horen dat jullie allemaal heel thuis zijn gekomen en een leuke tijd hebben gehad!! :yes6rs:

Leuke foto's en nooit geweite dat dea Herr Tod zoe fotogeniek is  :-X :mrgreen:

HD4ever

Citaat van: Suzuki-Girl© op 08 juni, 2008, 20:28:40
We zijn weer terug!!
Het was een zeer geslaagd weekend  :yes6rs:

Hè Suzuki girl.... nice pics......leuke reportage...  :worship-cool:
Volgende keer me wel niet zo laten schrikken met die close-up foto's uit het smoelenboek  :schater:

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Super..ondanks het mindere weer in het begin toch een mooi weekend.
Was idd wel ff schrikken die close-up's :mrgreen:

en ook niet minder belangrijk..allemaal weer heel terug.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ik ben stinkend jaloers :yes6rs:, wel blij dat jullie heelhuids en zonder kleerscheuren weer thuis zijn ;). Nice rep  :worship-cool: en die ene foto van Q bewaren we voor als ie gaat trouwen of zoiets :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 09 juni, 2008, 08:14:32
ik ben stinkend jaloers :yes6rs:, wel blij dat jullie heelhuids en zonder kleerscheuren weer thuis zijn ;). Nice rep  :worship-cool: en die ene foto van Q bewaren we voor als ie gaat trouwen of zoiets :mrgreen:

:rofl: geef Q een fototoestel in de hand, en dan krijg je dit soort portretten :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Jajajajaja.... het was weer leuk, Achtung! Stürzgefahr! Rasen ist out.... moaoaoaoa :mrgreen: :mrgreen: :-X :-X

Mer ja, bij thuiskomst zette ik de PC aan.... knal... voeding dood :lol: Nu weer gefixed dus.

Dan ga ik nu aftellen naar week 33... Todje goes Schwarzwald :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: