Weekendje weg: de mooie Moezel editie

Gestart door suzuki-girl, 04 januari, 2008, 20:10:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Na het overweldigend succes van het weekendje weg vorig jaar, dit jaar in de herhaling. :yes6rs:

De datum: 6,7 en 8 juni 2008

Dit jaar een van de allermooiste plekjes in Duitsland. :cool:
Daar waar de moezel zich een weg door een fenomenaal landschap baant, de wijnranken in de zon schitteren, en waar de hoogkwalitatieve wegen met de mooiste bochten slingeren tussen gewelige en vooral rustige natuur.
Daar waar ze nog weten wat Gastlichkeit is, en waar de schnitzel nog je honger kan stillen, en natuurlijk daar waar de wijn en het bier met liefde en vakmanschap voor je gemaakt worden. ;)

Hotel, Gasthaus und Restaurant "Zur Post" im romantischen Moseltal.  :worship-cool:



Kijk rustig eens rond op de homepage
http://www.hotelzurpost-klotten.de/

En?? krijg je al zin in een weekendje lekker met je motorvrienden/innen te gaan toeren??

De prijs kan ik nog niet met zekerheid zeggen, maar ik ga uit van een 115 tot 130 euro voor een weekendje per persoon, halfpension, maar nogmaals, daar moet nog strak over onderhandeld worden ;)

Degene die graag mee willen, laat me dat zo alsjeblieft zo snel mogelijk weten, wil je niet mee, hoef je dat niet te melden  ;)

noot:

Aansprakelijkheid
www.motorforumlimburg.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen dan wel incidenten waarbij personen, motoren en of voorwerpen zijn betrokken. Door uw inschrijving en of deelname aan deze reis verklaart u nimmer www.motorforumlimburg.nl of de initiator, gezamelijk of individueel aansprakelijk te stellen.
dit board kan dus alleen worden gezien als een discussieplatform omtrent gemeenschappelijke ritten.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ik ga mee, de rustige natuur verstoren :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Citaat van: Suzuki-Girl© op 04 januari, 2008, 20:10:26
Na het overweldigend succes van het weekendje weg vorig jaar, dit jaar in de herhaling. :yes6rs:

De datum: van 30 mei t/m 1 juni 2008

Dit jaar een van de allermooiste plekjes in Duitsland. :cool:
Daar waar de moezel zich een weg door een fenomenaal landschap baant, de wijnranken in de zon schitteren, en waar de hoogkwalitatieve wegen met de mooiste bochten slingeren tussen gewelige en vooral rustige natuur.
Daar waar ze nog weten wat Gastlichkeit is, en waar de schnitzel nog je honger kan stillen, en natuurlijk daar waar de wijn en het bier met liefde en vakmanschap voor je gemaakt worden. ;)

Hotel, Gasthaus und Restaurant "Zur Post" im romantischen Moseltal.  :worship-cool:



Kijk rustig eens rond op de homepage
http://www.hotelzurpost-klotten.de/

En?? krijg je al zin in een weekendje lekker met je motorvrienden/innen te gaan toeren??

De prijs kan ik nog niet met zekerheid zeggen, maar ik ga uit van een 115 tot 130 euro voor een weekendje per persoon, halfpension, maar nogmaals, daar moet nog strak over onderhandeld worden ;)

Degene die graag mee willen, laat me dat zo alsjeblieft zo snel mogelijk weten, wil je niet mee, hoef je dat niet te melden  ;)



We zijn hier afgelopen april geweest, goed verzorgd onderkomen met een goede keuken met heerlijke streek gerechten.
De chef  de cuisene is zelf ook biker en had toen en als hij de fiets niet heeft weg gedaan nog steeds een V-Strom 1000.
Heeft tevens voldoende voorstellen om de diverse toeren te maken.
De motoren kunnen mooi droog binnen geparkeerd worden in de oude danszaal ( de dubbele bruine deur rechts ).

het enige dat een beetje stoort is de trein die af en toe voorbij komt.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

een trein?  :dunno:  suzuki-girl maakt meer herrie :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen)

ga je wel mee hub? kunnen we bruderschaft saufen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Denk het niet, ik heb het pech dat ik dan moet werken in dat weekend.
want we hebben denk ik best wat bij te kletsen, want van naam kennen we elkaar al.
Moet je maar eens aan Jorch van de HG shop vragen, die heeft je een paar jaar geleden gebeld of je mijn telefoon nummer had. Want mijn HB alukoffers waren geariveerd. En hij had mijn Telnr verkeerd genoteerd :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Varaderos

Hier had ik vorig jaar heen willen gaan metmijn vriendenclubje, hij was helaas volgeboekt.
Ben toen ergens in de buurt geweest. de omgeving is echt gewldig daar.
Ik kan helaas niet mee, heb communiefeest en ga met de vrouw en de kids daarna een weekje naar zee.
Motorcycling is not a crime

Dutch FZ6

Hee Suzi-girl...... slechte planning: zelfde weekend als Pinkpop (Metallica  :worship-cool: weet je nog...)

Dit hotel is echt een aanrader ...... ik was er afgelopen jaar met wat vrienden......
De trein hoor je alleen de eerste paar pilsjes daarna ben je aan het geluid gewend.


T. :cool:

Never be afraid to slow down....... 8)

B-Witch

Citaat van: Black FZ6 op 05 januari, 2008, 22:12:36
Hee Suzi-girl...... slechte planning: zelfde weekend als Pinkpop (Metallica  :worship-cool: weet je nog...)

Dit hotel is echt een aanrader ...... ik was er afgelopen jaar met wat vrienden......
De trein hoor je alleen de eerste paar pilsjes daarna ben je aan het geluid gewend.


T. :cool:



Was er al achter T, dat dat samenvalt met Pinkpop :?
Had er dus helemaal niet bij stilgestaan dat dat dit jaar niet met de Pinksteren is....
Maar ja hotel is al gereserveerd..  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Black FZ6 op 05 januari, 2008, 22:12:36
...... slechte planning: zelfde weekend als Pinkpop (Metallica  :worship-cool: weet je nog...)




:worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Hoe zit dat met Pinkpop, is dat nu ook zaterdag, zondag en maandag? Als dat zo is denk ik dat Metallica op de maandag staat, geen probleem dus.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Ik heb ff op de website van Pinkpop gekeken, helaas valt dat dus op vrijdag, zaterdag en zondag.
Wat ik evt. wel kan doen is bellen of het hotel de week erna nog plaats heeft??
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

probeer het gerust, mij/ons maakt het iig niet uit, en als er velen die wel me willen dat weekend naar Metallica willen of iets anders voor hebben, dan verschuiven we het toch een weekje??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

#13
Ik heb naar het hotel gebeld vanmorgen, ze zouden me wat laten horen.
En net kwam dus een mailtje binnen dat het weekend erna ook nog vrij was.
Ik ga dit dadelijk bevestigen... ;)

Dus weekendje Moezel wordt i.v.m. PinkPop een week verschoven naar 6,7 en 8 Juni 2008
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: