presentatie Desmosedici GP08

Gestart door DeWitte, 09 januari, 2008, 16:00:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 16 januari, 2008, 08:06:49
neem maar aan dat Rossi een stuk slimmer is dan ne part welke piloot ook, daarvoor heeft ie al teveel titels, ervaring en idd ook centen binnengehengeld :yes6rs: . Dat Ducati een rappe brommert neerzette had in 2007 niemand van ons leken durven voorspellen. Ow ja de organisatie uiteraard wel, die heeft naar een kampioenschap van de Ducs toegewerkt door o.a. invoering van de 800cc max (de Ducati techniek was/is er veel geschikter voor) Tegen die oneerlijke concurrentie valt eenmaal slecht op te boksen, zijn ook geluiden die ik hoor????  :yes6rs: Was de max inhoud gebleven zoals ie was, was Ducati never nooit in het GP kampioenschap nog meer vertegenwoordigd geweest? Ze moesten ff over de streep getrokken worden?? :dunno:



hahahahaha...wat een onzin
als de organistatie ergens ongelukkig mee was dan was het wel de hegemonie van stoner
stoner brengt geen geld in een Italiaans  / Spaans laatje..
Rossi vs pedrosa dat willen ze zien daar..geen aussi op een duc

de duc is wereldkampioen geworden omdat het veruit de beste fiets was..
het was de beste fiets omdat
- de bridgestones (met name de voorband) speciaal ervoor ontwikkeld werden
- de ducs megahoge toerentallen konden draaien en toch uitkomen met de gelimiteerde hoeveelheid brandstof
- de ducs megahoge toerentallen konden draaien zonder daarbij problemen met klepbediening te krijgen
- de ducs als enige het magnetti-marelli managment aan boord hadden
- de ducs de meest ontwikkelde traction control aan boorden hadden. 16x meten per omwenteling (honda 4x)

voor wat de coureurs betreft..
ze zijn allemaal goed...retegoed..Rossi is de beste..nog steeds imo..



Desmo-devil

#16
Dus die Jappen met al hun kennis en kapitaal kunnen niet genoeg pk's uit een 800 cc machine persen ?  ???
En @ Schmetske natuurlijk ben ik trots op de GP titeltje ( ?? ) van Ducati .   :schater:
Het is duidelijk dat jullie dat allemaal nog steeds erg hoog zit.
:nana9oi:

En Rossi is inderdaad  heel erg goed,maar voor mij niet per defenitie de beste aller tijden.
Wat te denken van Doohan die is ook 5 jaar achter elkaar wereld kampioen van 1994 t/m 1999  geweest net als Rossi.
En voor mij nog altijd een van de besten ook al heeft ie altijd in de lagere klassen gereden is  Angel Nieto.
wereldkampioen  50 cc in 69,70.75.76 en 77
wereldkampioen 125 cc in 71,72,81,82,83,en 84
11 titels in 15 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: Desmo-devil op 16 januari, 2008, 10:02:58
Het is duidelijk dat jullie dat allemaal nog steeds erg hoog zit.

Behoorlijk ja  :evil:

Ducati had gewoon de betere banden, that's all  :-*

Desmo-devil

Ok genoeg gezeverdvan deze kant.
Ik hoop dat het een leuk en spannend seizoen met mooie duels en close
racing wordt  en dat de beste uiteindelijk moge winnen. :thumbsup:

DeWitte

ik vond dat verzonnen verhaal van die samenzwering veel spannender :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Hakinnen op 16 januari, 2008, 09:29:49



- de ducs als enige het magnetti-marelli managment aan boord hadden



Beetje vreemde opmerking voor een Insider  :?
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: Motzippaldy op 17 januari, 2008, 20:56:43
Citaat van: Hakinnen op 16 januari, 2008, 09:29:49



- de ducs als enige het magnetti-marelli managment aan boord hadden



Beetje vreemde opmerking voor een Insider  :?

neen ..toch niet..

Weet wat je bedoelt..maar
Ducati Corse heeft maakt als enige gebruik van hét magnetti-Marelli managment
Daarmee bedoel ik niet dat zij als enigen met een magnetti-Marelli systeem rijden maar wel dat zij als enige met aparte software rijden (onder andere de software die de TC aanstuurt) en op die software hebben zij het alleenrecht.  zelfs Pramac D'antin heeft het niet terwijl die wel gewoon magnetti aan boord hebben
Magnetti heeft speciaal voor de Corse Desmosedici's software geschreven die bijzonder goed zijn werk doet en regelmatig updates krijgt. 

simpel gezegd..ducati corse rijdt met speciaal spul..de rest met klantenspul

DeWitte

geen samenzwering? :( hehe :?



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away