presentatie Desmosedici GP08

Gestart door DeWitte, 09 januari, 2008, 16:00:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Motor wordt uit een klomp ijs gehakt  :-X



Regerend wereld Kampioen Casey stoner en zijn nieuwe teammaat Marco Melandri, waren in Italie om de nieuwe Ducati 2008 GP te onthullen, dit deden ze door een ijsklomp af te breken . De persconferentie werd geopend door een enthousiaste Melandri die uitlegde hoe vereerd hij was om te mogen rijden voor Ducati. " ik ben zo blij om deel uit te mogen maken van de Ducati familie, ik was beoorlijk emotineel toen ik gisteren de leren racekleding paste. Ik ben me erg bewust van de situatie waarin ik dit jaar verkeer". Casey Stoner gebruikte zijn eerste huwelijksreis om de reis naar Italie te maken, maar was desondanks toch blij om bij het evenement aanwezig te zijn. " Ik heb enige tijd gehad om te herstellen van mijn schouder blessure, die ik had opgelopen in Jerez. Ik voel me een stuk beter nou, hoewel ik pas echt kan zeggen hoe het gaat als ik in het zadel zit. Ik ga proberen mijn werk van vorig jaar te herhalen". Morgen zal het avond programma de presentatie bevatten van Ducati's Claudio Domenicali's, die de ontwikkleling en technische innovaties van de Desmosedici GP8 uitegt.




Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Heeft wat weg van een Paso :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

hier de presentatie op een ijsbaan (spikes erin en yippiayee) zet het geluid vol open :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=iZ9M3P_P9_U
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Ze zijn de streepjescode vergeten af te halen  :roll:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Desmo-devil

Ja jongens spot er maar mee, wat moeten jullie anders. :-X
Als het straks weer een en al rood is vanvoren dan lach ik weer. :mrgreen:
En ja hij lijkt inderdaad op een Paso , want die had ook twee ronde wielen en een stuur en was
inderdaad ook rood , dat heb je goed gezien. :banghead4rv:

DeWitte

gut o gut hebben die Itakke ne keer de GP titel binnen, verdiend daar niet van, maar ut gezever d'r over :-X :-X  prolongatie voor zowel de brommert als de sjauffeur, daar komt het nu op aan. Ben bang dat echter die krullebol op ne rijstvreter behoorlijk roet in de lasagne komt gooien :mrgreen:

en zo hoort dat ook  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: Desmo-devil op 15 januari, 2008, 14:08:56
Als het straks weer een en al rood is vanvoren dan lach ik weer. :mrgreen:

En als dat niet zo is, dan lachen wij  :yes6rs:

En die kans is héééél groot  ;)

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 15 januari, 2008, 15:49:53
gut o gut hebben die Itakke ne keer de GP titel binnen, verdiend daar niet van, maar ut gezever d'r over :-X :-X  prolongatie voor zowel de brommert als de sjauffeur, daar komt het nu op aan. Ben bang dat echter die krullebol op ne rijstvreter behoorlijk roet in de lasagne komt gooien :mrgreen:

en zo hoort dat ook  :yes6rs:

ben toch bang van niet...het loopt niet bij de krullebol..ook niet in de testen
en de duc heeft reeds 20!!!!!!!!!! betrouwbare PK's erbij in de GP08 .pppff

als er al iemand roet in het eten komt / kan gooien dan heeft dat kleine spaanse opsodemieterke op de 8 repsol  fiets waarschijnlijk nog de beste papieren

Desmo-devil

Citaat van: Schmetzke op 15 januari, 2008, 18:18:35
Citaat van: Desmo-devil op 15 januari, 2008, 14:08:56
Als het straks weer een en al rood is vanvoren dan lach ik weer. :mrgreen:

En als dat niet zo is, dan lachen wij  :yes6rs:

En die kans is héééél groot  ;)

En wie moet daar dan voor gaan zorgen volgens jou ??????????????????????????????
Dream on.
De enige onzekerheid : wordt Stoner weer eerste of is Melandri  beter ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Desmo-devil

#12
Citaat van: Dwars® op 15 januari, 2008, 15:49:53
gut o gut hebben die Itakke ne keer de GP titel binnen, verdiend daar niet van, maar ut gezever d'r over :-X :-X  prolongatie voor zowel de brommert als de sjauffeur, daar komt het nu op aan. Ben bang dat echter die krullebol op ne rijstvreter behoorlijk roet in de lasagne komt gooien :mrgreen:

en zo hoort dat ook  :yes6rs:

Die krullebol op zijn Riesbrenner heeft de boot alweer gemist. Als hij slim was geweest zat ie nu
op een rood superfietske uit eigen land. Als je de beste rijder bent dan wil je toch ook de beste fiets ?
Het is voor mij duidelijk dat Il doctore vooral voor het grote geld kiest ipv sportieve prestaties.
Kratje Alfa ??

DeWitte

neem maar aan dat Rossi een stuk slimmer is dan ne part welke piloot ook, daarvoor heeft ie al teveel titels, ervaring en idd ook centen binnengehengeld :yes6rs: . Dat Ducati een rappe brommert neerzette had in 2007 niemand van ons leken durven voorspellen. Ow ja de organisatie uiteraard wel, die heeft naar een kampioenschap van de Ducs toegewerkt door o.a. invoering van de 800cc max (de Ducati techniek was/is er veel geschikter voor) Tegen die oneerlijke concurrentie valt eenmaal slecht op te boksen, zijn ook geluiden die ik hoor????  :yes6rs: Was de max inhoud gebleven zoals ie was, was Ducati never nooit in het GP kampioenschap nog meer vertegenwoordigd geweest? Ze moesten ff over de streep getrokken worden?? :dunno:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: Desmo-devil op 16 januari, 2008, 07:05:11
Citaat van: Schmetzke op 15 januari, 2008, 18:18:35
Citaat van: Desmo-devil op 15 januari, 2008, 14:08:56
Als het straks weer een en al rood is vanvoren dan lach ik weer. :mrgreen:

En als dat niet zo is, dan lachen wij  :yes6rs:

En die kans is héééél groot  ;)

En wie moet daar dan voor gaan zorgen volgens jou ??????????????????????????????
Dream on.

:rofl: Je bent echt zooo trots dat Duc ook eens een titeltje kan binnen halen he  :roll:

2008 wordt het jaar van de comeback van Rossi