Valentino Rossi: Nog 5 jaar

Gestart door suzuki-girl, 11 januari, 2008, 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

 
Fans van Valentino Rossi kunnen nog even vooruit met hun held.



De zevenvoudige wereldkampioen geeft aan dat hij in ieder geval nog vijf jaar in de MotoGP blijft. De quotes van Rossi, die opdoken in het Italiaanse Motosprint Magazine, maakten gehakt van de roddels die rondgingen dat Rossi binnenkort zou stoppen met de MotoGP. "Het is 100 procent zeker dat ik nog zal racen in 2009, tenzij ik volgend jaar elke race win," zei de 28-jarige Italiaan tijdens het interview. "Ik heb nooit overwogen te stoppen, anders had ik dat in 2006 al gedaan en was ik naar de F1 overgestapt. Dat heb ik niet gedaan, en die beslissing is niet voor slechts één of twee jaar. Ik blijf, hoop ik, nog zeker vijf jaar."

Rossi heeft nog steeds een jaar te gaan bij Yamaha volgens contract, en terugkijkend op zijn laatste seizoen zei hij: "Het is duidelijk dat dit niet één van mijn beste seizoenen was. Het is een moeilijk jaar geweest, anders dan het vorige toen ik vaak de snelste was, maar ik heb verloren door fouten en het geluk was niet aan mijn kant. Dit jaar was Stoner gewoon sneller dan ons, een paar uitzonderingen daar gelaten. Casey was snel en maakte geen fouten. Dat was een verrassing, want we wisten al dat hij snel was. Hij verdient de titel, maar we leggen het vuur aan zijn schenen in 2008!"

Bron: fastbikemagazine


You may own the bike, but the bike possesses you.