Een bougie die gevallen is, weggooien

Gestart door Road Racing Tonnie, 15 januari, 2008, 14:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Indien men nieuwe bougie,s monteerd, of de ouwe gaat controleren, en men heeft de pech dat er eentje op de grond valt, dan is er maar 1 advies, weggooien, al komt hij ook nieuw uit het doosje,er kan n.l een haarscheur zijn ontstaan in het isolator gedeelte, met alle nare gevolgen van dien.
Ook een te rijk afgestelde motor, kan een bougie probleem veroorzaken , het onvolledig verbrande mengesel bevat waterdamp, en dat kan ook in de isolator trekken, en de isolatie waarde nadelig beinvloeden, wat doorslaan tot gevolg heeft,conclusie, ook vervangen die bougie.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

nou? zeker als er zichtbare schade aan zit, zal ik um vervangen.  :( Maar zie ik niet meer dan een krasje gaan me huidige nippon-denso's van 23 pleuro pstk er echt gewoon in hoor  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

is wel lullig als je isolator begint af te brokkelen in je blok...  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: WhomBom op 15 januari, 2008, 21:45:17
is wel lullig als je isolator begint af te brokkelen in je blok...  :yes6rs:

als je het toch niet ziet of voelt??  :dunno: ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: Dwars® op 16 januari, 2008, 07:04:56
Citaat van: WhomBom op 15 januari, 2008, 21:45:17
is wel lullig als je isolator begint af te brokkelen in je blok...  :yes6rs:

als je het toch niet ziet of voelt??  :dunno: ???

En dan brand er een mooi gat in je zuiger, zie je inderdaad niets van maar wedden dat je het voelt. :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Heb al menig blok zien vastnaaien door het afbreken van de isolatorneus  :yes6rs:

Maar ach, tis maar een bougie, wat kan daar nu mis mee gaan  :schater:

karz

Citaat van: Schmetzke op 16 januari, 2008, 08:50:48
Heb al menig blok zien vastnaaien door het afbreken van de isolatorneus  :yes6rs:

[quattrofrits modus]
Auw men, kun jij dat zien ?

Wel verdacht dat die blokken zich vastnaaien net als jij kijkt .
[/quattrofrits modus]
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


QuattroFrits

 :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:

:yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

wausy

#11
In 1990 kocht ik mijn harley.Zaten toen heel mooie bougies in.Volgens mij zijn het de originele uit 1979.Ze zitten er dus nog steeds in.Wat mij betreft zitten ze er over 10 jaar nog steeds in.Goeie kwaliteit.

:lol:


Nu ik erover nadenk...hoe vaak die dingen al uit  mijn handen zijn gevallen...ontelbaar.

@Nippon

Citaat van: wausy op 10 maart, 2008, 15:04:12
In 1990 kocht ik mijn harley.Zaten toen heel mooie bougies in.Volgens mij zijn het de originele uit 1979.Ze zitten er dus nog steeds in.Wat mij betreft zitten ze er over 10 jaar nog steeds in.Goeie kwaliteit.

:lol:


Nu ik erover nadenk...hoe vaak die dingen al uit  mijn handen zijn gevallen...ontelbaar.

misschien heeft je ketel van '79 t/m '90 in de etalage gestaan  :mrgreen:

DeWitte

Moet zo'n ouwe harley niet middels een baal stro eronder in de fik te steken, voorverwarmen??



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

wausy

Citaat van: Dwars® op 10 maart, 2008, 16:47:29
Moet zo'n ouwe harley niet middels een baal stro eronder in de fik te steken, voorverwarmen??



:mrgreen:

Nee.
Keer of 6,7 prime met verrijker vol open.Dan contact en het ding loopt.Winter en zomer. :mrgreen:
http://s143.photobucket.com/albums/r156/echtemuis/?action=view&current=001-3.flv