Presentatie YZF MR1 2008

Gestart door DeWitte, 19 januari, 2008, 07:19:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

In Turijn, en twee verschillende banden merken  :yes6rs:

Rossi en Lorenzo presenteren gezamelijk de Fiat Yamaha YZR-M1 in Turijn, De B op het voorspatbord van Rossi's motor geeft al een van de grote veranderingen aan, namelijk dat motorfiets op Bridgestone banden staat. Yamaha stelt als doel om het wereldkampioenschap MotoGP terug te winnen.





Naast " the Doctor" is tweevoudig wereldkampioen 250cc, Jorge Lorenzo de man die de tweede Yamaha YZR-M1 rijdt. Maar dan op Michelin banden. Ondanks dat ze samen de presentatie doen zullen ze gedurende het seizoen ieder een eigen pitbox hebben, en los van elkaar werken. Dit is het gevolg van het feit dat Rossi aan het eind van het vorig seizoen voor Bridgestone rubber heeft gekozen. Het verdere uiterlijk verschilt niet veel met dat van de motoren van het vorig jaar Jorge Lorenzo: "Er is nog veel werk te verzetten. Voor mij is er een droom uitgekomen om deel te nemen aan de MotoGP. Samen met in mijn ogen de beste coureur van deze tijd, Valentino Rossi. Ik ga voor de nummer 1 maar met Valentino erbij zal dat niet meevallen. Een ding is zeker, we zullen voor een mooi spektakel gaan zorgen". Valentino rossi:" Ik heb veel zin in het nieuwe seizoen, we hebben al veel werk gedaan om de motor te verbeteren. Ik heb alle vetrouwen in Yamaha, in 2004 hebben ze al bewezen een goede motor te kunnen bouwen, en we hebben ook nu de mogelijkheden om een competatieve machine neer te zetten. Eerste doel is om in Sepang de banden en nieuwe electronica te testen, daarna de nieuwe componenten van de motor" " Ik zal me daar volledig op gaan toeleggen de komende tijd, want met name Honda zal een harde noot voor ons te kraken zijn met hun nieuwe machines" Rossi ziet voor het komend seizoen drie favorieten voor de titel, Stoner, Pedrosa en Rossi. De jonge garde bestaande uit Lorenzo en Dovizioso, zullen wel wedstrijden gaan winnen, maar zijn nog geen serieuze kandidaten voor de titel.



Bron: motociclismo.es 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Fiat blijft hoofdsponsor, doch 2 nieuwe sponsoren voor Yamaha

Tijdens de team presentatie in Turijn die plaats had in congrescentrum Lingotto, een voormalig Fiat-fabriek. Heeft Yamaha bekend gemaakt twee nieuwe sponsors te hebben. De hoofdsponsor blijft Fiat, met hetzelfde logo op de GP machine. Dat logo blijft nagenoeg ongewijzigd. Op andere plaatsen op de motorfiets komen wel twee nieuwe namen. De ene is van Kerself, een fabrikant van zonnepanelen, en de andere van Yamalube, welke de naam van Motul vervangt, wat een historische sponsor van smeermiddelen was van het Japanse merk.



Bron: gpone 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


Rossi van  O0 naar  :cool:

Ik kan echt niet wachten tot het nieuwe seizoen  :woohoo:

Steefke™

leuke chick daar aan de rechterkant :mrgreen:
Smells like rubber

@Nippon

nou,nou zeg.... :shock:

't lijken wel lijmsnuivers  :-X


Busaberke

Citaat van: BoxerQ op 20 januari, 2008, 13:28:33
nou,nou zeg.... :shock:

't lijken wel lijmsnuivers  :-X

:rofl: 
als je niet beter weet, zou je denken dat ze een paar jochies van de straat geplukt hebben :lol:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Citaat van: Busaberke op 21 januari, 2008, 20:39:18
Citaat van: BoxerQ op 20 januari, 2008, 13:28:33
nou,nou zeg.... :shock:

't lijken wel lijmsnuivers  :-X

:rofl: 
als je niet beter weet, zou je denken dat ze een paar jochies van de straat geplukt hebben :lol:

Ik weet dus niet beter, ik ken deze broekjes niet dus voor mij zijn het inderdaad zo van de straat geplukte lijmsnuivertjes.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke


Steefke™

 daar valt me de :eek: :eek: :eek: van open
Smells like rubber

crazy j

ik dacht al van zeg maar nix

dat is toch gewoon om te huilen als je zeker al rossie niet kent  :cry: :cry: :cry:
living the life the way it comes

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: WhomBom op 22 januari, 2008, 23:17:39
wie?

Dat bedoel ik, ik zou niet weten wie wie is en het interesseerd me geen reet ook. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: QuattroFrits op 23 januari, 2008, 16:54:20
Citaat van: WhomBom op 22 januari, 2008, 23:17:39
wie?

Dat bedoel ik, ik zou niet weten wie wie is en het interesseerd me geen reet ook. :twisted:

Motorsport interesseerd je dus niet?

Vraag me dan wel af in hoeverre je motor een hobby is  :roll:

Diddl

kom op iedereen kent mij (Rossie)
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: Schmetzke op 23 januari, 2008, 17:40:39
Citaat van: QuattroFrits op 23 januari, 2008, 16:54:20
Citaat van: WhomBom op 22 januari, 2008, 23:17:39
wie?

Dat bedoel ik, ik zou niet weten wie wie is en het interesseerd me geen reet ook. :twisted:

Motorsport interesseerd je dus niet?

Vraag me dan wel af in hoeverre je motor een hobby is  :roll:

moet dat dan? moet je interesse hebben in motorsport voordat je over motoren mag meepraten? sterker nog, moet je ook verstand van motortechniek hebben voordat je mag mee lullen. Kijk Frits's ietwat overbodige comment in dit topic daargelaten, maar wou jij dan be-oordelen over wie er mag mee praten/lullen??

Na?? wat zijn de "criteria" Schmetzke?? kom met argumenten............ :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away