Wat we eigenlijk al wisten ;)

Gestart door suzuki-girl, 24 januari, 2008, 12:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

CiteerOnderzoek: jonge mannen zijn gevaar op de weg

RIJSWIJK (ANP) - Mannen tussen de 18 en de 20 jaar zijn een gevaar op de weg. Een kwart van de automobilisten uit deze groep loopt de kans in het verkeer schade aan andere weggebruikers toe te brengen.

Dat blijkt uit een onderzoek van het Centrum van Verzekeringsstatistiek dat donderdag is gepubliceerd in het blad Verzekerd!.



Volgens de onderzoekers veroorzaken jonge mannen niet alleen vaker ongelukken, maar richten ze per incident gemiddeld twee keer meer schade aan dan leeftijdsgenoten van de andere sekse. Ook op latere leeftijd blijven vrouwen veiliger rijden. Alleen dames tussen de 51 en 60 jaar scoren slechter dan hun mannelijke leeftijdsgenoten.

bron: @home.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

En die van 21 of 22 dan?! Trouwens ook naast de weg of in t veld hoor... no one is safe :onderplak: :naughty: :onderplak:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Idd oud nieuws, meisjes rijden voorzichtig dus veilig.
Jongens sturen beter maar gebruiken de hele weg ;-)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Citaat van: karz op 24 januari, 2008, 14:14:33
Idd oud nieuws, meisjes rijden voorzichtig dus veilig.
Jongens sturen beter maar gebruiken de hele weg ;-)

Dus jij denkt dat voorzichtig automatisch veilig is...?
Dacht het niet.
Met 30 km/h over de snelweg rijden is voorzichtig, maar dus absoluut niet veilig.
Ik rij dus ook niet voorzichtig, maar wel veilig (meestal)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: SuzukiLimburg op 25 januari, 2008, 13:39:11
Citaat van: karz op 24 januari, 2008, 14:14:33
Idd oud nieuws, meisjes rijden voorzichtig dus veilig.
Jongens sturen beter maar gebruiken de hele weg ;-)

Dus jij denkt dat voorzichtig automatisch veilig is...?
Dacht het niet.
Met 30 km/h over de snelweg rijden is voorzichtig, maar dus absoluut niet veilig.
Ik rij dus ook niet voorzichtig, maar wel veilig (meestal)

Ik denk het niet, ik denk dat jij denkt dat voorzichtig rijden automatisch langzaam rijden is. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

voorzichtig rijden is zoals ik doe :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Voordat die meiden van 18 het schakelen en fileparkeren onder de knie hebben zijn ze wel 20 jaar....zal wel dat ze geen ongeluk kunnen krijgen als ze nog geen rijbewijs hebben  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009