Hoofdmenu

Interessepeiling

Gestart door DeWitte, 05 oktober, 2005, 19:21:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speedtwin

Het lijkt mij gewoon leuk om met een groepje rijders (m/v) een stukje te gaan rijden. Ben in het bezit van een GPS systeem en heb zo'n 100 routes in lengte tussen de 100 en 600 km.
Nu het al wat frisser gaat worden, lijkt mij een kortere rit van minder dan 200 a 250 km een leuke optie.

Vertrek bijv. om 10.00 uur bij de Geusselt in Maastricht.
Voor iedereen heel makkelijk te vinden. (A2 ri Maastricht, VKL links en rotonde weer links)
Hier is een grote Mac D. die al vroeg open is (koffie/toilet) en aan de overzijde een geopend tankstation zodat iedereen met een volle tank kan vertrekken.

leuk idee????

Mounty

Citaat van: "Dwars"zat vandaag hierover met Hayasjeelski te brainstormen (jaja voorzover mogelijk met onze beperkte vermogens  :shutup: )

iig het idee  :idea:  is geboren om nog dit najaar/winter een zondagrit op te zetten; Vertrekken op een koude/droge zondagochten waarbij we in kleine groepen (bijv max 4) vertrekken en waarbij iedere groep  bepaalde opdrachten moet uitvoeren of vragen moet beantwoorden en we treffen elkaar dan weer veelvuldig onder het genot van warme choco en warme wafels. uiteraard met een bijpassende hoofdprijs voor het winnende team.

een soort puzzelrit, maar dan anders :shock: mocht zich iemand geroepen voelen om hardop mee te denken, heel graag  :wink:

Het idee lijkt me leuk...zal de motor nog niet "winterklaar"maken en opstallen....accu laat ik nog ff erin in afwachting van deze rit..

Ik kan eventueel ook eens wat hulp biden om een en ander voor te bereiden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "AngelInMe"En nog als tip:

een vrouwlulrit :lol:



:shock:  :?
Proud on the South  

DeWitte

topic gesplits :wink:  bespreek HIER Tour Tactiek
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars"zat vandaag hierover met Hayasjeelski te brainstormen (jaja voorzover mogelijk met onze beperkte vermogens  :shutup: )

iig het idee  :idea:  is geboren om nog dit najaar/winter een zondagrit op te zetten; Vertrekken op een koude/droge zondagochten waarbij we in kleine groepen (bijv max 4) vertrekken en waarbij iedere groep  bepaalde opdrachten moet uitvoeren of vragen moet beantwoorden en we treffen elkaar dan weer veelvuldig onder het genot van warme choco en warme wafels. uiteraard met een bijpassende hoofdprijs voor het winnende team.

een soort puzzelrit, maar dan anders :shock: mocht zich iemand geroepen voelen om hardop mee te denken, heel graag  :wink:

Het idee lijkt me leuk...zal de motor nog niet "winterklaar"maken en opstallen....accu laat ik nog ff erin in afwachting van deze rit..

Ik kan eventueel ook eens wat hulp biden om een en ander voor te bereiden..

accu erin laten zitten en aan de optimate hangen imo de beste oplossing  8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Dwars"zat vandaag hierover met Hayasjeelski te brainstormen (jaja voorzover mogelijk met onze beperkte vermogens  :shutup: )

:rofl:  :rofl:  :rofl:

en beginnen met spek met ei??? vrijwilligers??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

t lijken mij allemaal leuke ideeen, maar zo lang mn pa mn frame niet last kan ik niet mee  :x

ik had laatst wel n idee (kan best dat iedereen zegt jij bent gek, maargoed);
n alternatief circuitje!

t kwam zo... ik reed met de brommer over t circuitje toen ik dacht : miljaar, t heeft geregend.. dan is t circuitje dus niet meer leuk.

toen heb ik gewoon de eerste de beste veldweg/wandelpad in dat bos gepakt, en ben toen n half uur ofzo rond blijven raggen in dat bos... heerlijk  :D

Zeker aangezien t grote aantal allroaders hier leek t me wel n idee om in t bos te vijlen es n MFL-ritje te houden  8)


shoot...
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."