Hoofdmenu

Interessepeiling

Gestart door DeWitte, 05 oktober, 2005, 19:21:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

geen Pol; wel een interessepeiling: gooi het in de groep dus.

MFL wil ook deze herfst en winter motor-ritten organiseren: O.a.

-de MFL-Kastelentocht (uitgezet door Hayasjeelski) voerend langs vele belgische Kastelen; (wellicht ook een bezichtiging) en uiteraard met een leuke stopplaats waar voor ieders beurs een hapje en/of een drankje te verkrijgen is.  8) binnenkort meer.....

-de MFL-Nachtrit vertrek zo rond een uur of 22.00uur voerend langs vele verrassende plekken in het donker :mrgreen: . Zorg voor goede verlichting op je moto en warme kleding. (mijn favoriet)

-de MFL Zondagochtendrit- zondags vrijblijvend elkaar vroeg  :shock:  bijv. 09.00uur treffen op een vaste plek. Noem nou eens bijv. in Gulpen of zo (vanwegen centrale ligging) en dan op tijd (rond 13:00uur) weer thuis om gezellie met je gezin of anders iets te ondernemen op je vrije zondag :wink: Uiteraard weer afhankelijk of er iemand komt opdagen of nie.

nog iemand een ideetje om samen te koetsche ?? :P shoot
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

standuc

NACHTRIT
Met die lampjes van mij geen echte optie tenzij de snelheid drastisch omlaag gaat. :oops:
Maar dat is geen optie!!!!!!!!!!!
ZONDAGOCHTEND
Lijkt me wel aardig, al naar gelang mijn dienst. :D
Wil wel weten wie er voorrijder is :evil:

DeWitte

Citaat van: "standuc"Wil wel weten wie er voorrijder is :evil:

bepaal je toch terplekke zelf met de hele groep :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Nachtrit lijkt me cool , maar idem als Standuc geen licht op de ketels.
Zondagmorgen is ok.

Karin

Zondagochtend kan ik vrijwel nooit ivm beoefenen van andere hobby. Maar de kastelentocht lijkt me erg leuk, al zal het niet haalbaar zijn om alle kastelen aan te doen. Maar een enkeling moet wel lukken.

Wat betreft die nachttocht, alleen als er niet in up-tempo gereden wordt. Dat vind ik dus het 's nachts echt te link als ik het wegdek niet compleet overzie.....en natuurlijk overstekend wild  :wink:

Busaberke

A: ja, mits ik het tijdig in kan plannen

B: nee, vind ik geen ruk aan. Een korte "lempkes oan" rit zoals we eerder gedaan hebben gaat wel, maar That's It!

C: ja
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

ik sta overal voor open (oke op deze vraag A, B en C dan he)

kastelenrit zal wel moeten, want die zet ik zelf uit

nachtrit no problemo met mn bouwlamp voorop

zondagochtendrit ook lekker, alleen af en toe een ander vertrekpunt mag ook wel (is steeds zo'n wereldreis naar gulpen......)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

het waren min of meer voorzetjes. ok die kastelentocht is al vergevorderd. maar als er iemand nog andere ideetjes heeft om samen te rijden post ze hier :wink:

Hier geen data planten dus, alleen voorzetjes oid. 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik ben voor alle drie wel in  :twisted:

AngelInMe

Kastelenrit lijkt me wel leuk, mits het tempo wat rijbewijsvriendelijk is :roll: (misschien 2 groepen? afhankelijk van aantal aanmeldingen)

Nachtrit is niet zo aan mij besteed denk ik...

En een zondagsritje smorgens ben ik wel voor in :)

B-Witch

Kastelenrit, als de datum bekend is weet ik of ik mee kan i.v.m. werk.

Nachtrit, denk ik niet, ben niet zo'n held in het donker  :roll:

Zondagmorgen, ben ik zeker voor in, mijn mannetje ook (om de beurt)
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

En nog als tip:

een vrouwluujrit :lol:

Gieskes

Citaat van: "AngelInMe"En nog als tip:

een vrouwluujrit :lol:

En dan moge veer zeker allein kieke he?!  :(
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"En nog als tip:

een vrouwluujrit :lol:

Goed idee Angel in me!!
wel een beetje sneu voor de heren! :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

TTigertje

Citaat van: "AngelInMe"Kastelenrit lijkt me wel leuk, mits het tempo wat rijbewijsvriendelijk is :roll: (misschien 2 groepen? afhankelijk van aantal aanmeldingen)

Nachtrit is niet zo aan mij besteed denk ik...

En een zondagsritje smorgens ben ik wel voor in :)

Kan ik me ook wel in vinden......
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.