Hoofdmenu

Het word weer voorjaar

Gestart door Varaderos, 09 februari, 2008, 16:09:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Varaderos

Het begint weer te kriebelen,
De fiets is weer gepoetst, de pekel afgespoeld, de ketting (weer eens) gesmeerd en de tank is vol.
Waar gaan we heen ??
Wie gaat er mee ??
Wie weet er een leuke route ??
Motorcycling is not a crime

Steefke™

Vanmorgen de carburateur afgesteld, nieuwe batterij in mijn digitale tellertje, een paar kleine dingetjes gedaan en toen een rondje meers, stein, beek, geulle en weer op huis aan. Een beetje fris maar wel lekker. :yes6rs:
Smells like rubber

B-Witch

en dat het lente was gisteren en vandaag, dat was gelijk te zien op de weg
Het leek wel of motorrijdend Nederland tegelijk de motor uit het vet gehaald had.
Was aardig "motor" druk oppe de weg :yes6rs:
Wel lekker, even weekendje uitgewaaid en zelfs al terrasje gepikt  :yes6rs:
Laat die lente maar verder doorzetten, van mij mag het

mss idd eens tijd voor een leuk ritje???
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

op de rurberg viel het wel mee met de drukte vandaag :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: Varaderos op 09 februari, 2008, 16:09:41
Het begint weer te kriebelen,
De fiets is weer gepoetst, de pekel afgespoeld, de ketting (weer eens) gesmeerd en de tank is vol.
Waar gaan we heen ??
Wie gaat er mee ??
Wie weet er een leuke route ??

Gistermiddag de trilplaat uit de mottenballen gehaald. Effe de bandjes op druk gezet en het onderhoud is alweer klaar voor dit seizoen. :worship-cool:
Vanmiddag dan even met 3 trilplaten, vanuit het midden van de provincie een beetje herrie gaan maken in het zuiden. ( Yep !! zelfs in Eys   :twisted:) Daarna via het Vijlenerbosch richting Plombiers en door naar Homburg, Remersdaal, en via de Voerstreek weer richting Margraten. Totaal toch weer de eerste 180 km van dit seizoen.
Ik was pas om 18:00 uur weer thuis, maar toen was het al aardig fris. :yes6rs:

greetz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: HD4ever op 10 februari, 2008, 19:56:59
( Yep !! zelfs in Eys   :twisted:)

kijk zelfs ducatisten, beemerpiloten of suzukimiepen krijgen hier koffie, dus volgende keer ff ut anker uit gooie ee?  ;) :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

V-Twin

Raar, er liggen nog karrevrachten zout en het stikt alweer van de motorrijders. Mij niet gezien zolang het niet duchtig geregend heeft.

Groeten V-Twin
Geld moet rollen, het liefst op 2 wielen!

B-Witch

Citaat van: V-Twin op 10 februari, 2008, 20:53:32
Raar, er liggen nog karrevrachten zout en het stikt alweer van de motorrijders. Mij niet gezien zolang het niet duchtig geregend heeft.

Groeten V-Twin

Daar is WASSEN goed voor  :lol: ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ach wat... ik poets dat ding de hele winter niet, in de lente alleen even hier en daar wat aluminium oppoetsen :lol: Ondanks alles ziet de kleine Bandit er niet verkeerd uit voor zn leeftijd en oorlogswonden... vanavond de klok op 97000 gezet :cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Was de bedoeling dit weekend de motor klaar te maken...beurtje, Carbs afstellen en voorwiel eruit om een nieuw bandje erop te laten leggen. Helaas door een griep geveld en op de bank en af en toe achter de PC gezeten.. Anders was ie zogoed ls klaar geweest op het bandje na, maar die zit er ook zo op..Kijken of ik deze week ff tijd krijg...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 10 februari, 2008, 20:25:16
Citaat van: HD4ever op 10 februari, 2008, 19:56:59
( Yep !! zelfs in Eys   :twisted:)

kijk zelfs ducatisten, beemerpiloten of suzukimiepen krijgen hier koffie, dus volgende keer ff ut anker uit gooie ee?  ;) :yes6rs:

Veur eine Jacky of ene Jim stop ich altied !!  :twisted:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Citaat van: HD4ever op 11 februari, 2008, 19:06:04
Citaat van: Dwars® op 10 februari, 2008, 20:25:16
Citaat van: HD4ever op 10 februari, 2008, 19:56:59
( Yep !! zelfs in Eys   :twisted:)

kijk zelfs ducatisten, beemerpiloten of suzukimiepen krijgen hier koffie, dus volgende keer ff ut anker uit gooie ee?  ;) :yes6rs:

Veur eine Jacky of ene Jim stop ich altied !!  :twisted:

En biej os drinks ste  koffie ???  :shock: :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

ja het word weer voorjaar, lang leve de hooikoorts :evil:

QuattroFrits

Citaat van: Bianca op 11 februari, 2008, 19:48:37
lang leve de hooikoorts :evil:

:shock: Lang leve ?? :shock:

Iedereen wil die zooi kwijt.  :yes6rs:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Bianca