Hoofdmenu

Schandalig!!!

Gestart door Matti, 12 februari, 2008, 13:01:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Matti

Effe een setje banden besteld gisteren en wat schetst mijn verbazing:

LET OP!!

michelin pilot power 2CT voor en achter.

setprijs Nederlandse bandenboeren: 530,00 euries!!!

setprijs internet ergens in Deutschland(incl. verzenden): 274,00 euries!!!!

Whoeaaaaaah!!!!! :overkill:
zxr of watte?

DeWitte

wel een errug groot verschil  :shock: weet je zeker dat je niet 1 band met 1 set verwisseld??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Die duitse prijs klopt wel voor een set denk ik .

Die nederlandse echt niet, waar heb je dat opgevraagd ? bij motoport inclusief opleggen + demonteren velgen en de motor schoonlikken zeker :mrgreen: .

Het meeste wat ik ooit betaald heb bij een motorzaak (dus geen bandenboer) is 360,- voor een set Pilot Powers inlusief opleggen + demonteren velgen.

Volgens mij moet je zo'n setje hier ook nog wel voor onder de 300,- kunnen uithalen bij een bandenboer, zo af te halen.




sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: karz op 12 februari, 2008, 16:03:55
Die duitse prijs klopt wel voor een set denk ik .



Volgens mij moet je zo'n setje hier ook nog wel voor onder de 300,- kunnen uithalen bij een bandenboer, zo af te halen.




Ik denk van niet, vooral geen 2CT  :-X
Proud on the South  

karz

Citaat van: Motzippaldy op 12 februari, 2008, 16:11:47
Citaat van: karz op 12 februari, 2008, 16:03:55
Die duitse prijs klopt wel voor een set denk ik .



Volgens mij moet je zo'n setje hier ook nog wel voor onder de 300,- kunnen uithalen bij een bandenboer, zo af te halen.




Ik denk van niet, vooral geen 2CT  :-X

320 dan :roll:  , ik neem niet aan dat de 2CT ineens zoveel duurder is dan zijn voorganger, anders krijg je dat echt niet verkocht.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

#5
Citaat van: karz op 12 februari, 2008, 16:23:25

320 dan :roll:  , ik neem niet aan dat de 2CT ineens zoveel duurder is dan zijn voorganger, anders krijg je dat echt niet verkocht.


Gewoon MPP & 2TC zijn allebei  gewoon in productie en verkrijgbaar  ;)
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: Motzippaldy op 12 februari, 2008, 16:38:17
Citaat van: karz op 12 februari, 2008, 16:23:25

320 dan :roll:  , ik neem niet aan dat de 2CT ineens zoveel duurder is dan zijn voorganger, anders krijg je dat echt niet verkocht.


Gewoon MPP & 2TC zijn allebei  gewoon in productie en verkrijgbaar  ;)

jaja..maar karz bedoelt dat de 2ct de opvolger is van de mpp..en daar heeft ie gewoon gelijk in..

ik geef max 225 euro voor een setje overigens..

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Ik betaal 235 voor 120/70 en 160/60 in Spanje. 180 en 190 is goedkoper dan 160. Maar ja, Pilot Power 2CT zijn de beste banden die je kunt krijgen dus je krijgt wel waar voor je geld. Banden zijn ook een stuk veiligheid, klinkt misschien stom als ik het zeg maar daar bespaar ik niet op, ik weet hoe hard ik het allemaal nodig heb :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: Hakinnen op 12 februari, 2008, 16:50:02

jaja..maar karz bedoelt dat de 2ct de opvolger is van de mpp..en daar heeft ie gewoon gelijk in..


:?  Ik heb gedacht dat woorden voorganger/opvolger een andere betekenis hebben   :-X
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 12 februari, 2008, 17:07:21
Ik betaal 235 voor 120/70 en 160/60 in Spanje. 180 en 190 is goedkoper dan 160. Maar ja, Pilot Power 2CT zijn de beste banden die je kunt krijgen dus je krijgt wel waar voor je geld. Banden zijn ook een stuk veiligheid, klinkt misschien stom als ik het zeg maar daar bespaar ik niet op, ik weet hoe hard ik het allemaal nodig heb :lol:

zijn die PP 2CT trouwens ook in de maat 110-90-19 en 150-70-17 uit te halen???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Motzippaldy op 12 februari, 2008, 17:54:41
Citaat van: Hakinnen op 12 februari, 2008, 16:50:02

jaja..maar karz bedoelt dat de 2ct de opvolger is van de mpp..en daar heeft ie gewoon gelijk in..


:?  Ik heb gedacht dat woorden voorganger/opvolger een andere betekenis hebben   :-X

voor·gan·ger (dem; voorgangers)
   1    iem. die vóór een ander een post bekleed heeft  .


Eerst was MPP de beste serie band die Michelin had , nu is dat de MPP 2CT   :mrgreen: :schater:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: karz op 12 februari, 2008, 18:17:48
Citaat van: Motzippaldy op 12 februari, 2008, 17:54:41
Citaat van: Hakinnen op 12 februari, 2008, 16:50:02

jaja..maar karz bedoelt dat de 2ct de opvolger is van de mpp..en daar heeft ie gewoon gelijk in..


:?  Ik heb gedacht dat woorden voorganger/opvolger een andere betekenis hebben   :-X

voor·gan·ger (dem; voorgangers)
   1    iem. die vóór een ander een post bekleed heeft  .


Eerst was MPP de beste serie band die Michelin had , nu is dat de MPP 2CT   :mrgreen: :schater:


Maar die is nog steeds in productie en gewoon te koop  :? of moet ik terug naar school  :-X


:mrgreen:
Proud on the South  

Steefke™

check deze anders ff http://www.novarota.nl/motorbanden_shop volgen mij geen verkeerde prijsjes
Smells like rubber

Herr Tod

#14
Citaat van: Dwars® op 12 februari, 2008, 18:05:19
zijn die PP 2CT trouwens ook in de maat 110-90-19 en 150-70-17 uit te halen???

Nee, 2CT is alleen in 120 verkrijgbaar als voorband en vanaf 160 als achterband, alleen 17 inch. De gewone PP krijg je wel in 110/70-17 en 150/60-17, zou je hem hooguit als achterband kunnen gebruiken maar dat zou ik niet doen. 17 inch voorvelg zoeken, wat moet je nou met 19 inch op straat? Zo zet je toch geen rubber op de weg?

Citaat van: Steefke™ op 12 februari, 2008, 21:10:59
check deze anders ff http://www.novarota.nl/motorbanden_shop volgen mij geen verkeerde prijsjes

Daar zou ik bijna 45 euro duurder uit zijn als in Spanje, incl. verzendkosten. Ik mail die Spanjaard altijd of hij me een 'offer' kan maken... gaat altijd wel wat vanaf al is het maar 5 euro, is toch weer 3 liter benzine :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: