HAWK Motortransport B.V

Gestart door DeWitte, 16 februari, 2008, 07:29:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

HAWK Motortransport B.V. verzorgt in de periode mei t/m augustus 2008, personen- en motorenvervoer naar de Motorcampings Dordogne (omgeving Gourdon / A20 afslag 56) en Rendezvous (omgeving Lunas / A75 afslag 52) in Zuid-Frankrijk.

Uniek is het gelijktijdige vervoer, waarbij de motor op de trailer wordt geladen en de motorrijder tegelijk in de bus stapt. Bij aankomst op de motorcamping staat de motor direct ter beschikking van de motorrijder. Het vervoer is beschikbaar voor de individuele motorrijder maar ook voor groepen motorrijders zoals motorclubs.

Voor het motorenvervoer wordt gebruik gemaakt van motortrailers, waarbij de capaciteit kan worden uitgebreid naar maximaal 20 motoren. Voor het personenvervoer wordt gebruik gemaakt van midicars (24 personen) of touringcars (50 personen) in samenwerking met Touringcarcentrale Amsterdam.

Het vertrekpunt van het vervoer is Haarlem, waarbij onderweg ook kan worden ingestapt langs de A27 (Utrecht – Breda), grensovergang Hazeldonk of langs de E17 (Antwerpen – Gent) voor Belgische motorrijders/passagiers.

Voor meer informatie en boekingen zie de website www.hawk-motortransport.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

 



                                          :laughing49so: :laughing49so: :laughing49so:



nu weet ik ook waarom de meeste de klokken niet vol krijgen





B-Witch

 :shock: 720 euro voor een retourtje voor motor en rijder :eek:...alleen vervoer :-X :-X

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

 
Citaat van: BoxerQ op 16 februari, 2008, 08:38:40




                                          :laughing49so: :laughing49so: :laughing49so:



nu weet ik ook waarom de meeste de klokken niet vol krijgen






met wat??  :roll:


:mrgreen:

och je moet het zo zien, als er markt/mensen voor is/zijn wrom niet :roll:, maakt mij nou uit hoe en waarom een ander zo op vakansie wil :yes6rs:

toch?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Een ander alternatief om je motorfiets incl bagage en je zelf incl duo ergens anders te krijgen is met de trein

https://buchung.dbautozug.de/book/1.asp

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Citaat van: BMWhub op 16 februari, 2008, 12:50:27
Een ander alternatief om je motorfiets incl bagage en je zelf incl duo ergens anders te krijgen is met de trein

https://buchung.dbautozug.de/book/1.asp



heb ik/wij al eens gedaan, voor een jaartje of 15 terug van Bressoux (Luik) naar Narbonne (z-Frankrijk) en van daaruit ri pyreneen, spanje en portugal, Was een hele relaxte wijze van reizen met als grote voordeel dat je de saaie stukken autowegkon overslaan en heel relaxt/ontspannen/uitgeslapen (je reisde toen gedurende de nacht) in z-frankrijk aankwam daar waar de brommertpret (bochten en bergen) begon. En retourtje na 4 weken bracht je weer op 20 min van huis. Was wel duur maar ook wel sjiek imo, mijn vrouw vond er daarentegen geen ruk aan, die zat liever 1200 km achterop te dutten over de autoweg :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 16 februari, 2008, 09:47:10

och je moet het zo zien, als er markt/mensen voor is/zijn wrom niet :roll:

toch?

Daarom !!!   :twisted:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

#7
denk dat je het zo moet zien, er zullen ook mensen zijn met bep aandoeningen/ziektes die zo'n hele trip niet zien zitten maar wel hun brommert ter beschikking willen hebben op hun "Destination".


of ouderen of dames? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 18 februari, 2008, 19:00:36
denk dat je het zo moet zien, er zullen ook mensen zijn met bep aandoeningen/ziektes die zo'n hele trip niet zien zitten maar wel hun brommert ter beschikking willen hebben op hun "Destination".


of ouderen of dames? :mrgreen:

Wat wil je daar nu weer voor een statement mee geven  :shock:
Denk je dat dames dat niet kunnen, een reisje op de brommert  :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 18 februari, 2008, 19:09:00
jawel tot in de eifel :rofl:

Vast wel, en dan moet er zeker geplast worden ofzo, en dan willen we zeker alleen nog op een terrasje zitten aan de koffie en aan de roddel  :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

Citaat van: Dwars® op 18 februari, 2008, 19:09:00
jawel tot in de eifel :rofl:

moet ik je gelijk geven :worship-cool:, als ik alleen aan het rijden ben leg ik twee keer zoveel kilometers af als met m'n meisje :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 18 februari, 2008, 19:09:00
jawel tot in de eifel :rofl:

nou,nou hub  :roll:

ik kom wel eens vrouwen tegen die ook wel 800km op 'n dag kunnen rijden hoor  ;)

alleen valt 't me op dat deze Dames wel grof zijn gebouwd en veelal geen nek hebben  :mrgreen:

maar ook hier zijn er weer uitzonderingen

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 19 februari, 2008, 17:54:50
ik kom wel eens vrouwen tegen die ook wel 800km op 'n dag kunnen rijden hoor  ;)

vertel op :mrgreen:
Smells like rubber