Hoofdmenu

Bandit mods

Gestart door Herr Tod, 05 oktober, 2005, 22:53:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Ik weet het, is verslavend. Ik heb inmiddels een nieuw projectje.
Een 125 cc ducati cadet blokje uit 1968, die wil ik helemaal gaan opknappen, en kijken of ik dat spul nog aan het lopen krijg, puur voor de fun.

karz

whaahaha tegek  :worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joep

Ouwmuk man,

Doe bliefs mèr aan 't kloemele  :roll: Geweldig  :lol:

Zal ouch dit weer mit veul plezeer laeze :wink:

Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"De TLS kont is ook door de brievenbus gevallen. Heb het ding even snel op de motor gelegd om te kijken hoe een en ander uit gaat komen. Valt best mee, lengte is ongeveer gelijk, breedte voor en achter ook, alleen in het midden is die wat breder.

niet zeuren, ZAGEN !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Zonet een en ander eens gepast, eigenlijk hoef ik alleen het zadel aan te passen, die 'vinnen' zitten behoorlijk in de weg dus daar moet wat vanaf maar ik wil de vorm van het zadel eigenlijk behouden... eigenlijk :lol: Voor de rest moet ik een hoop beugels en dingetjes maken om een en ander aan vast te schroeven.





It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

eey, Dea Bandido da's juus ee klumpke  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

leuke kleurstelling voor met carnaval zo....  :lol:

staat de Bandit goed, die tls vot  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"leuke kleurstelling voor met carnaval zo....  :lol:

staat de Bandit goed, die tls vot  :yes6rs:

het lijkt wel een VW polo harlekijn  :wink:

grapje :wink:  ziet er al aardig uit kom wel goed zie ik
Smells like rubber

Herr Tod

Snelgas voor 50 cent :mrgreen:

Het draaidinges... veel te klein :roll:



Balhoofd opvulring voor een fiets



Een halve balhoofd opvulringen voor een fiets



Klemt zich zo er op, voor de zekerheid nog wat lijm gebruikt



Kabeltje er overheen, mag geen probleem zijn, dat is zacht aluminium en er zit nu een hoop vet tussen



Het verschil, de zwarte punt rechts is gas dicht en links is volgas waar het nu is en waar het eerst was, was eerst 90 graden en nu ergens rond de 70 graden of zo.



Alle beetjes helpen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

zo zie je maar voor alles is een oplossing :thumbsup:
Smells like rubber

Motzippaldy

En nou rijd je sneller  :?
Proud on the South  

Herr Tod

Ja :yes6rs: Ik merk het vooral bij het optrekken, nu komt die regelmatig even los met het voorwiel. Ook in bochten is het achterwiel nog zenuwachtiger dan normaal en voor zover ik er op heb gelet scheelt het gemiddeld 2 km/h bij het uitkomen van een bocht :thumbsup: Maar zeg nou zelf, 90 graden is toch beklopt, misschien handig bij een 1000 cc maar bij een 400 slaat het nergens op.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Jajoa... vanwege het Moezel weekendje maar even de originele demper uit de schuur gehaald... die heeft daar een jaar of 3 gestaan. Na 6 verschillende einddempers is de circel rond en zit de originele er weer op :lol:

Dit is mijn aangepaste ZX-6R demper, kabaal united :shock:



Dit is ook leuk, dan komen er zelfs vlammen uit :worship-cool:



Het originele ding... ziet er niet eens zo gek uit al zeg ik het zelf :D

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

 :worship-cool: zuut der good oet  :thumbsup:

Kunnen we een handje geven die grasmaaier van mij trekt ook lekkere vlammen :mrgreen:
Smells like rubber