Hoofdmenu

Bandit mods

Gestart door Herr Tod, 05 oktober, 2005, 22:53:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

:banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:

Anders haal je voor de een of andere reden de startkoppeling / timing plaat los en vergeet je vervolgens de spie er weer in te zetten :evil: Met dank aan de vorige eigenaresse :guns:

:banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:

Ik vond het al vreemd dat de benzine die ik met een spuit in de carburateurs spoot meteen terug kwam als die iets hoger draaide dan stationair. Ik vond het nog vreemder dat ik opeens een bout kon losdraaien die met loctite geborgd moet zijn en met 100 Nm aangetrokken moet zijn. Toen heb ik de startkoppeling er af getrokken en zag ik dat de spiebaan van de startkoppeling in de spiebaan van de krukas zat gehaakt, dus gelukkig ging dat nog net op het randje goed. Dat kun je vergelijken alsof je de nokkenassen anderhalve tand te laat hebt staan. 1 tand gaat goed, 2 tanden gaat helemaal fout (zeggen 'ze') :oops:

Maar ja, het ding is weer in elkaar gebouwd. Morgen nog even wat details afwerken en dan geht's loss :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

... maar uiteindelijk komt alles weer goed :lol:









Nu nog de motorkuip er onder schroeven en een demper er op zetten die ook wat dempt :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

maakt ie zoveel sjandaal dan ?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

nee valt best mee  :rofl:

schumi verbleekt erbij  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Jor

Als je het dorp in komt rijden is het best handig als ze je thuis al horen kunnen ze alvast de garage poort open zetten , en de fles bier op tafel zetten!!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"Als je het dorp in komt rijden is het best handig als ze je thuis al horen kunnen ze alvast de garage poort open zetten , en de fles bier op tafel zetten!!!!

jaja ik moest vroeger als ik opstap geweest was den Dapp ook een paar straten van tevore uitzetten om te voorkomen dat pa hoorde dat ik weer te laat thuis was :wink:
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"... maar uiteindelijk komt alles weer goed :lol:

Nu nog de motorkuip er onder schroeven en een demper er op zetten die ook wat dempt :D

dan heb ik toch niet voor niks me het eeld op de dumpen gedumpd :wink:
Smells like rubber

Herr Tod

Misschien heb ik binnenkort een Bandit racer... want een racer heeft 2 uitlaten 8)



Ter vervanging van mijn compleet Yoshimura uitlaatsysteem dat sinds vrijdag er onder zit :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Het werd ook tijd voor een nieuwe uitlaat :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Coming soon 8) Alleen nog ff een mono'tje scoren.





It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

tls vutjes zijn ruig  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

ben es benieuwd hoe  dat gaat uitzien :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "karz"ben es benieuwd hoe  dat gaat uitzien :yes6rs:

:stupid:
Smells like rubber

Herr Tod

Een kijkje in de verbrandingskamer 8) Ik heb een zogenaamde 'Farbtune' gekocht, dit is een bougie met een glazen bus er in zodat je de kleur van de vlam kunt zien. Nu ben ik wel een jaar te laat want onderhand heb ik het afstellen wel door, maar toch leuk speelgoed :lol:

Donderdag even de gasnaalden wat lager zetten...

http://www.youtube.com/watch?v=1t0pQ0NF4XE

De TLS kont is ook door de brievenbus gevallen. Heb het ding even snel op de motor gelegd om te kijken hoe een en ander uit gaat komen. Valt best mee, lengte is ongeveer gelijk, breedte voor en achter ook, alleen in het midden is die wat breder.









Van het zadel moet ik wat afsnijden anders zijn mijn uit Japan geimporteerde (ander model Bandit 400) zijkapjes niet zichtbaar :lol: Die moeten sowieso nog verscheept worden samen met nog een hoop spul.

Als de camera dan toch aan staat kunnen de RGV 250 achterrem en de Kawa ZX-10R dempers ook meteen op de foto :D







Het houdt nooit op :)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

ik ken het gevoel, ik heb hem net aan het lopen en ben ook al weer bezig met de volgende verbeteringen die ik ga doen.
Smells like rubber