Super Tenere op komst?

Gestart door suzuki-girl, 22 februari, 2008, 12:17:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch


Er gaan geruchten melden ons dat Yamaha wel eens zou kunnen komen met een dikke tweecilinderversie van de nieuwe Tenere. Sterker nog, dit wordt inmiddels heeeeel voorzichtig bevestigd. Het zou dan gaan om een 1200 cc-machine, die volgens de specificaties de confrontatie moet kunnen aangaan met koploper-topverkoper BMW GS.

Het is overigens niet zo'n vreemd idee dat Yamaha dit zou doen, want BMW leidt niet voor niets de verkoopaantallen; het segment is HOT, ook getuige soortgenoten als KTM Adventure, Moto Guzzi Stelvio, Moto Morini GranPasso, Suzuki V-Strom en nog een paar. Tests zijn in volle gang, beeld moeten we nog even op wachten.

bron: motor-magazine.nl


You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

godzijdank een opvolger voor de befaamde (door mij iig geliefde) XTZ750 supertenere :cool:


zo ene had ik vroegah :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Mooie stoere fiets ,retro kleur is geweldig , alleen die koplamp is spuuglelijk, leuke opdracht voor de aftermarket.

Road Racing Tonnie

Zou het geweldig vinden een opvolger, voor mijn ST, een geweldige fijne motor, lekker gooien en smijten,
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

yep die van jou is ook een mooie Tonnie  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Aan die foto van 1200 vind ik alleen kleur mooie  :worship-cool: en de rest is  :banghead4rv:
en die 2 ouwe SuperTenere  :worship-cool: :worship-cool:
Proud on the South  

Joepie1958

De woorden van Desmo zouden door mij geschreven kunnen zijn :-X :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: Joepie1958 op 23 februari, 2008, 21:00:20
De woorden van Desmo zouden door mij geschreven kunnen zijn :-X :-X

idd..mooie motor..behalve de koplamp..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

#8
't zal toch worst wezen hoe 'n ketel eruit ziet  :roll:
en welke kleur  :roll:
enja... zelf 't merk  :-X

kwil alleen maar weten kan ik ermee uit de voeten enwat wil ik ermee  :dunno:
kopen jullie alleen maar met je pik  :lol:


alsof jullie er allemaal goed uitzien  :-X  jullie partner beoordeeld jullie toch op andere kwaliteiten ofnie  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 24 februari, 2008, 07:38:18
kopen jullie alleen maar met je pik  :lol:

die heb ik wel meestal bij me als ik iets koop, maar afrekenen doe ik iig met me pin-pas, dat gaat sneller :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 24 februari, 2008, 08:04:14
Citaat van: BoxerQ op 24 februari, 2008, 07:38:18
kopen jullie alleen maar met je pik  :lol:

die heb ik wel meestal bij me als ik iets koop, maar afrekenen doe ik iig met me pin-pas, dat gaat sneller :rofl:

:laughing49so: :rofl: :schater:
Smells like rubber

DeWitte

Het gerucht gaat verder: Yamahazou later dit jaar op de Intermot in Duitsland, met een 1200 versie van deze multifunctionele motor komt. Na het enorme succes van de BMW R1200GS, is er duidelijk een vraag naar deze machines met krachtige motor en flinke actieradius. Gesproken wordt over een vermogen van rond de 120 PK :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: Dwars® op 12 maart, 2008, 11:45:23
Gesproken wordt over een vermogen van rond de 120 PK :cool:

Ah, now we're talking :yes6rs: