Hoofdmenu

Honda CB1000R XESS

Gestart door suzuki-girl, 22 februari, 2008, 12:23:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

XESS staat voor "eXtreme European Streetfighter Styling ". Daarvan uitgaand is deze Honda een agressieve naakte street fighter......Honda zegt: "100% Italiaans design". De Honda heeft de indrukwekkende ex Fireblade 4 in lijn krachtbron, een laaglopende uitlaat, en een mooie enkelzijdige aluminium swingarm.




Honda's doel is om de CB1000R kopers zichzelf te laten onderscheiden van de 'grijze' motormassa, en ze een adembenemende toegevoegde waarde te geven. Het is een bekend gegeven dat de naked bike koper hun machine graag willen personaliseren. Daarom bedacht Honda dit model voor inspiratie.



Het XESS model is gevormd door een Italiaanse werkgroep. Vito Cicchetti (General Manager, Honda Italy) zette het concept op papier, terwijl Fausto Giancristofaro de onderdelen en leveranciers bij elkaar zocht van de exclusieve onderdelen, tevens coordineerde en realiseerde hij het project.



Deze onderdelen zijn: een Showa geanodiseerde forse voorvork, lichte en race klare voetrusten, ' Hanabira' voorremschijven met radiaal-gemonteerde remklauwen, een agressieve rode ketting, een suede buddy seat, en diverse carbon fiber onderdelen (zoals, voorspatbord, koplamp behuizing, buddy 'kontje' , achter-spatbord en zij panelen



Bron: motorcyclists-online
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Jammer dat het er dan weer zo plastic kitscherich uitziet alla Tuono.

DeWitte

ik vin um mooi  :yes6rs: tenminste weer eens wat anders (en gedurfder) van Honda die normaal als de degelijken/saaie jappen bekend staan :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ben ik niet met je eens. Er zit niets zelfs bedacht aan deze motor . Allemaal gestolen.
Neem nou de swingarm en het achterwiel, waar hebben we dat meer gezien.

Motzippaldy

Citaat van: Desmo-devil op 22 februari, 2008, 15:05:21
Ben ik niet met je eens. Er zit niets zelfs bedacht aan deze motor . Allemaal gestolen.
Neem nou de swingarm en het achterwiel, waar hebben we dat meer gezien.



Kijk, hier heeft iedereen naar gekeken  :worship-cool: zelfs Tambourini heeft naar deze motor gekeken toen hij was bezig met 916  :yes6rs: :mrgreen:

Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Suzuki-GirlĀ© op 22 februari, 2008, 12:23:10






In me oogen is voorkant lelijk  en de rest lijkt te veel ann ene Fazer  :mrgreen:
Proud on the South  

B-Witch

Het gaat zich hier ook om een idee te geven wat je met de CB1000R kan.
personaliseren doet verder iedereen naar eigen smaak, dit is slechts een voorbeeld.
Maar ik vind ut echt SUPER!!! :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.