Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

crazy j

Jorge Lorenzo snelste in test Jerez

Een dag na de Grand Prix van Spanje op het circuit van Jerez konden de rijders opnieuw aan de slag, want er werd gestest. Jorge Lorenzo klokte de snelste tijd van de dag.
Top drie
De Spanjaard, die zondag nog derde werd, zette een tijd neer van 1.38'679'". Daarmee was Lorenzo de enige rijder onder de 1.39'. Yamaha-teamgenoot Valentino Rossi eindigde met 1.39'117'" als tweede voor wereldkampioen Casey Stoner op zijn Ducati: 1.39'218'".

Programma
Op het programma stonden onder meer bandentests, het afstellen van de motor en het testen van nieuwe onderdelen.

Pedrosa
De winnaar van de Grand Prix, Dani Pedrosa, pakte de test aan om de Honda RC212V beter te leren kennen. De Spanjaard miste in het voorseizoen belangrijke testkilometers wegens een polsblessure.

Melandri
Voor Marco Melandri verliep de test minder gelukkig. De Italiaanse Ducati-rijder kwam ten val en moest met een handblessure de test voortijdig afblazen.

bron: rtlgp
living the life the way it comes

Herr Tod

Wel vreemd dat Stoner nu opeens wel snel is op dat circuit. Jerez is toch lastig voor Ducati over het algemeen? Ducati is sowieso lastig, alleen Stoner kan er goed mee overweg, dat dan weer wel :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Lorenzo 3e pole op rij en Rossi als enige Bridgestone rijder tussen de Michelins.

Jorge Lorenzo kent een ijzersterk debuut in de MotoGP. Met veel overmacht greep de Spaanse debutant in Estoril zijn derde pole-position op rij. Lorenzo reed als beste tijd 1.35.715 en was daarmee twee tienden van een seconde sneller dan landgenoot Dani Pedrosa. Valentino Rossi werd derde, voor de Amerikanen Nicky Hayden en Colin Edwards. Wereldkampioen Casey Stoner kwam niet verder dan de negende startplaats.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Desmo-devil op 01 april, 2008, 06:16:12


"kleine" off day , heeft iedereen wel eens . He will be back  :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:


Proud on the South  

@Nippon

kep me vandaag tussen het opnieuw tegelen van de WC ja... de vrouw des huizes wil 'n nieuwe pot zonder glijbaan met een oog naar 't racen gekeken .

die Lorenzo rijdt als de neten en Rossi krijgt/heeft een bijrol

wat denken jullie tijdperk Rossi voorbij  :shock:

Motzippaldy

Nog niet helemaal maar gaat langzaam richting VUT  :-X
Proud on the South  

DeWitte

iig Lorenzo loon naar werken :yes6rs:: Klassebak da menneke  :worship-cool: :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

kan dat mannetje rijden
ik hoef me niet te schamen met mijn replica lorenzo helm met nummer 48 hihihi
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Motzippaldy

Proud on the South  

Desmo-devil

Alle respect voor die Rookie, klasse.

Het is duidelijk dat Michelin zijn zaakjes beter in orde heeft dan Bridgestone dit jaar.
Stoner krijgt het moeilijk en Rossi heeft op het verkeerde paard gewed qua banden anders
was hij echt nog niet afgeschreven !

Motzippaldy

 :roll:

1. Valentino Rossi (I), Yamaha 44:08,061 min.
2. Dani Pedrosa (E), Honda + 3,890 sec. zur.
3. Casey Stoner (AUS), Ducati + 15,928
4. Jorge Lorenzo (E), Yamaha + 22,494
5. Marco Melandri (I), Ducati + 26,957
6. Nicky Hayden (USA), Honda + 28,369
7. Colin Edwards (USA), Yamaha + 29,780
8. Toni Elias (E), Ducati + 30,225
9. Loris Capirossi (I), Suzuki + 31,440
10. Shinya Nakano (J), Honda + 35,969
11. Andrea Dovizioso (I), Honda + 36,246
12. James Toseland (GB), Yamaha + 43,191
13. Randy de Puniet (F), Honda + 43,442
14. John Hopkins (USA), Kawasaki + 45,855
15. Sylvain Guintoli (F), Ducati + 46,330
16. Alex De Angelis (RSM), Honda + 50,593
17. Anthony West (AUS), Kawasaki + 1.05,593
NQ Chris Vermeulen (AUS), Suzuki Defekt
Proud on the South  

Herr Tod

Echt ruig :cool: Typisch Rossi, rustig aan... niet overdrijven en op het laatste even de bandjes op maken :mrgreen: Diep respect ook voor Lorenzo, enkels en knie gaar... maar gewoon lekker wild blijven doen en ook nog hoog eindigen in de race :worship-cool: :shock: Die stuiterbal actie van hem nadat hij z'n crash had gehad heb ik ook eens mee gemaakt... vlak nadat ik 3 mensen op GSX-R spul had ingehaald... dat vergeet ik nooit meer :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Was mooi om te zien, , "zo , even lekker gebold , stoner en concorten een 16 sec achter me.. alleen die pedrosa nog.. hmm,ok dan, maar even goed gaan zitten dan maar".  :worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

BMWhub

blijft het teminste spannend in de GP :woohoo:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Niet echt een spannande race maar wel weer leuk voor het kampioenschap :worship-cool:
Smells like rubber