Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

#30
Inderdaad zeer sterk gereden van Rossi, Pedrosa kon alleen maar slipstreamen.
Stoner had  duidelijk de verkeerde setup want de Duc was snel genoeg met
340 km/h, ( 338 in de regen zaterdag!!!!!)
Maar ondanks dat toch de schade beperkt met een derde plaats.
Het lijkt erop dat Melandri de fiets ook onder controle begint te krijgen, mooie 5e plek.
Als hij die lijn kan doorzetten gaat ie vast en zeker nog voor het podium rijden.
Ook Elias had de Duc eindelijk onder controle en reed naar een mooie 8e plaats.
De enige die Rossi had kunnen kloppen was volgens mij Lorenzo als hij helemaal fit was geweest.
In ieder geval blijft het spannend zo, 4 verschillende winnaars in 4 races.

Herr Tod

Citaat van: Steefke™ op 05 mei, 2008, 09:11:10
Niet echt een spannande race maar wel weer leuk voor het kampioenschap :worship-cool:

Nou... het bleef toch de vraag of Rossi het gefixed kreeg om voor Pedrosa te blijven tot de laatste rondes. In de achterhoede was ook genoeg te doen :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch



Valentino Rossi heeft met overmacht de Grote Prijs van Frankrijk op zijn naam geschreven. De Yamaha-rijder finishte bijna vijf seconden eerder dan zijn geblesseerde teamgenoot Jorge Lorenzo. Colin Edwards maakte het Yamaha-feest compleet door als derde over de streep te komen. Met de overwinning, de negentigste in zijn loopbaan, neemt Rossi de leiding in het wereldkampioenschap over van Dani Pedrosa die op Le Mans als vierde eindigde

:worship-cool:

bron:motogpnieuws.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Stukgati  :rofl:
Honda  :thatsgay:

Ik weet niet of onze insider heeft wat te zegen over Fazers  :laughing49so:
Proud on the South  

Herr Tod

Ik heb het opgenomen. Ik was op Circuit Zolder, wel de laatste 5 rondes op TV gezien. Go!!!!!!!!!! :worship-cool: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Ik wil niemand teleurstellen  :mrgreen:



Proud on the South  

Steefke™

Smells like rubber

Desmo-devil


Yamaha 1,2 en 3 . Het lijkt erop dat ze hun zaakjes weer op orde hebben daar.
Respect !!!!!!!!!!!!! :worship-cool:
Lorenzo is een bikkel ! Melandri is een watje !

Herr Tod

Ik hoop dat Lorenzo en Pedrosa elkaar nog vaak gaan vinden op de baan :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Rossi heeft iig een nieuwe botsmuts  :cool:



sjiek wa :yes6rs: :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Gisteren ook ff de kwalificatie gekeken :worship-cool:
Smells like rubber

Herr Tod

Jajoa.... hij doet dat gewoon ff :worship-cool: Ik wil ook zo'n helm... dat ziet echt TE ruig uit als die achter het ruitje ligt :mrgreen: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

En Stoner/Ducati alweer dominant  :rofl:
Proud on the South  

Herr Tod

Kijk uit... die zat toch niet al te ver achter Rossi. Ik stond er al van te kijken dat Stoner Pedrosa voor bleef.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Citaat van: Motzippaldy op 01 juni, 2008, 18:46:54
En Stoner/Ducati alweer dominant  :rofl:

Jammer dat je deze super rijder niet op waarde schat omdat hij toevallig niet op een Yamaha zit.
Heb altijd gedacht dat je een liefhebber was van de motorsport in het algemeen.  :(