Hoofdmenu

duo steps kiddo ontwerpje

Gestart door DeWitte, 13 maart, 2008, 15:57:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

de jongedame (8) thuis wil dus mee oppe brommert :-X.  Pakkie is geregeld, dus nog helmpie scoren en paar stevige schoenen of laarzen. :cool:
Nu had ik al laatst dat kofferrek voor me topkoffer pasklaar gemaakt zodat ook een (mini-) duo beetje veilige plek achterop krijgt: zo kan ze iig al niet snel achterover ervan af keukelen. Van voren zit ze al achter mijn vierkante poekel wa :oops: Alleen haar voeten raken (nog) niet de duo-steps. Daar mist ze nog een cm of 15 of anders gezegd zij moet nog zeker 15cm groeien.

Dus hier (pijl) wil ik iets verzinnen zodat ik een (2e) duostep ietwat hoger kan bevestigen en het beste was als ut ook nog een beetje sjun word.



denk es mee over een ontwerpke .....

schetsjes of ideetjes hieronder :worship-cool: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Hoe groot zijn die gaten boven de voetsteun  ???

en is zichtzijde van de gaten vlak  ???

wil je extra voetsteun of wil je bestaande hoger leggen  ???



:roll:

DeWitte

de gaten zijn 9mm (en 31mm, hart uit elkaar)
zichtzijde is idd vlak. De bestaande voetsteun wil ik idd graag zo laten?
want de nieuwe voetsteun moet zelfs hoger komen dan bovenkant/top vd schetsplaat zeg maar.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

zit ze dan niet met de enkels tegen de tupperwareplaat van je uitlaat

zolang ze niet erop gaat staan blijft 't wel zitten  ;)

hoe hoger hoe zwakker  :(

Diddl

dwars ik weet hoe je het kan doen ik zal straks ff een tekening maken en dan blijft het stevig is een makelijke oplossing die je zelfs niet ziet als ze eraf zijn  :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Diddl

stuur mij ook ff die foto op de mail ik heb hier ook nog tl voetsteunen liggen die kun je erbij gebruiken
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 13 maart, 2008, 17:01:05
zit ze dan niet met de enkels tegen de tupperwareplaat van je uitlaat

zolang ze niet erop gaat staan blijft 't wel zitten  ;)

hoe hoger hoe zwakker  :(

nope die uitlaat komt ze never nooit aan ;), die ligt cm's terug en die tupperware is van binnen bekleed.
maar zij weegt net wat meer dan niks, geloof 26 kg oid. dus voor het gewicht hoef ik niet bang te zijn lijkt me :D

diddle TL-R, sjek je mail ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 13 maart, 2008, 17:11:03
Citaat van: BoxerQ op 13 maart, 2008, 17:01:05
zit ze dan niet met de enkels tegen de tupperwareplaat van je uitlaat

zolang ze niet erop gaat staan blijft 't wel zitten  ;)

hoe hoger hoe zwakker  :(

nope die uitlaat komt ze never nooit aan ;), die ligt cm's terug en die tupperware is van binnen bekleed.
maar zij weegt net wat meer dan niks, geloof 26 kg oid. dus voor het gewicht hoef ik niet bang te zijn lijkt me :D

diddle TL-R, sjek je mail ;)

platauzolen onder de laarzen  :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

een alu kokertje dat iets langer is en er overheen schuift en dat vastbouten door de bestande gaten en vervolgens een paar steuntjes monteren. klaar is klara :mrgreen:
Smells like rubber

Joep

Citaat van: Steefke™ op 13 maart, 2008, 19:21:58
een alu kokertje dat iets langer is en er overheen schuift en dat vastbouten door de bestande gaten en vervolgens een paar steuntjes monteren. klaar is klara :mrgreen:

Mijn idee ook ;)

DeWitte

het loopt wel iets taps toe (van boven smaller) mja dat zou je evt met wat "schuim" oid kunnen opvullen.

dus een alu-kokertje? waar halen en niet stelen? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Bie ein bietje iezerwarehanjel höbbe ze waal get alu ligke toch?
Angers mosse weer loupe violen met twee plaetjes taege ein aansjroeve kint ouch mèr is neet zo "clean"

Citaat van: Dwars® op 13 maart, 2008, 19:34:40
het loopt wel iets taps toe (van boven smaller) mja dat zou je evt met wat "schuim" oid kunnen opvullen.
Maak toch neet veul esse vervolges det sjtökske piep ouch nog vas zits mit twee buitjes  ;)

:edit:
En mesjiens onger get bie ein kniepe zo det get sjtrakker zit rondj de hielplaat, mèr vervolges waal rondj laote vanwaege de sjterkte

Steefke™

Citaat van: Joep op 13 maart, 2008, 19:39:59
Bie ein bietje iezerwarehanjel höbbe ze waal get alu ligke toch?
Angers mosse weer loupe violen met twee plaetjes taege ein aansjroeve kint ouch mèr is neet zo "clean"

Citaat van: Dwars® op 13 maart, 2008, 19:34:40
het loopt wel iets taps toe (van boven smaller) mja dat zou je evt met wat "schuim" oid kunnen opvullen.
Maak toch neet veul esse vervolges det sjtökske piep ouch nog vas zits mit twee buitjes  ;)

:edit:
En mesjiens onger get bie ein kniepe zo det get sjtrakker zit rondj de hielplaat, mèr vervolges waal rondj laote vanwaege de sjterkte

Mijn idee ook  :yes6rs:
Smells like rubber

Desmo-devil

#13
Ik zou er een metalen plaat (5 mm )  achter zetten , bovenin dezelfde vorm maken.
en die onderin vastbouten. Zwart verven dan valt het nauwelijks op. En je kan de bestaande steun laten zitten.
Meerdere gaten boren dan kan ie ook nog meegroeien.

DeWitte

eeys desmo  :worship-cool: jij bent aangenomen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away