Ervaring met het motorspul van de LIDL???

Gestart door Yvil, 17 maart, 2008, 13:01:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: Desmo-devil op 18 maart, 2008, 06:38:56
Heb ooit die thermo overtreksokken gekocht bij Lidl voor 9 euro. Die zijn perfect. Nooit meer koude voeten en
die dingen zitten zo lekker dat ik ze zelfs draag als het niet echt meer nodig is voor de kou.
En die dingen kan je gewoon in de wasmachine en droger gooien.
Voor de rest geen ervaring met Lidl spul. Een helm zou ik daar iig NOOIT kopen.

Dat zou ik ook nooit in (op  ;)) m'n hoofd halen!!!  :mrgreen:

ik was eerlijk gezegt erg verbaasd om te zien hoe die helmen als warme broodjes over
de toonbank gingen. En dan heb ik het niet over 16jarige voor hun brommer  :?

DeWitte

volgens de ADAC-test is de veiligheid van de lidl-helmen ok (vlgs ECE norm :yes6rs:) alleen wat betreft comfort (geluid/waterdichtheid)valt er wat te wensen,
mja voor die prijs?

sjek :cool:

http://www.filmpjes.nl/flash/embeddedPlayer_v3.swf?id=41345"%20quality=
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Desmo-devil op 18 maart, 2008, 06:38:56
Heb ooit die thermo overtreksokken gekocht bij Lidl voor 9 euro. Die zijn perfect. Nooit meer koude voeten en
die dingen zitten zo lekker dat ik ze zelfs draag als het niet echt meer nodig is voor de kou.
En die dingen kan je gewoon in de wasmachine en droger gooien.
Voor de rest geen ervaring met Lidl spul. Een helm zou ik daar iig NOOIT kopen.

die lichtgrijze met zwart? en ik dacht een rood randje of streepje..Heb ik ook...ook de helmmuts die in de oude helm die ik had mijn oren goed warm hield.. en dat voor een schijntje..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik ben nog ff die "stormmuts" zoals ze ze daar noemen gaan halen. Zit volgens mij goed en heeft een fijne kraag er aan die ik mooi in de jas kan stoppen.

Die helmen zouden volgens een artikel in een motorblaadje (dacht promotor of zo iets, pin me er niet op vast) in nederland net wel of net niet het keurmerk krijgen. Hadden ze aan een serie tests in het Arai testcentrum onderworpen. Kwamen ze meestal maar net door heen. En dan hadden ze ze nog niet de zwaardere tests gedaan met bijvoorbeeld de extremere temperaturen.

Dus ik zou er niet snel éne op mijn hoofd zetten. Gaat toch om je eigen veiligheid en daar geef ik dan weer liever iets meer aan uit. Ik moet het filmpje trouwens nog kijken Dwars, heb nu even geen geluid dus lijkt me redelijk zinloos  ;)