Ervaring met het motorspul van de LIDL???

Gestart door Yvil, 17 maart, 2008, 13:01:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Ik ben vandaag ff een motorjas en broek voor mijn vriendin bij de Lidl gaan halen. Die zit er toch stukken minder op dan mij en al helemaal niet in slecht weer, dus zal wel goed komen lijkt mij. Over die jas heb ik in één of ander motorblaadje gelezen dat die best goed door hun onafhankelijke tests heen kwam. Iemand hier misschien ervaring met dat spul van daar???

Oh ja, ik heb me ook nog zo'n tanktas met magneten meegenomen. Ik dacht "veur die 25 euro kin ich mich ginge bult valle..." Heb ik tenminste een plek voor m'n schijfrem slot. Dat kom ik voor zover ik weet namelijk niet fatsoenlijk kwijt op m'n brommert. Wat denken jullie?

OEPS  :oops: Zie net dat er wel al een topic was dat over die Lidl aanbiedingen ging...... Maar goed, daar staat dat de aanbiedingen er zijn, niet wat jullie vinden  :dunno: Ik zie de gang van zaken wel, jullie kunnen ze misschien bij elkaar voegen of zo, zal d'r niet wakker van liggen  :mrgreen: maar nogmaals Oeps!!

DeWitte

de frikandellen van de Lidl vin ik wel lekker :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

in de promotor van maart hebben ze ert een kompleetr artikel over geschreven, met de helmen waren ze nietzo blij en algemene indruk hadden ze samen gevoegd
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Mounty

Qua accesoires heb ik wel een en ander bij de LIDL of Aldi vandaan, zoals een , hoe heet zoon ding voor over je kop te trekken, over-sokken, rugprotector (kwam goed uit de testen). Helm handschoenen en laarzen heb ik wel bij de motorzaak gehaald met de gedachte, meer geld dus beter. (hoeft niet altijd waar te zijn).

De Helmen van bij de Lidl scoren wel slechter maar voor erbij en iig van nood....tja..
De jassen schijnen best goed te zijn en voldoende protectie geven bj vallen en zo..

Dus mijn visie...het gewone spul kan best bij de Lidl...de "veiligheid" zoals helm jas,laarzen en handschoenen ga ik liever bij de motorzaak halen..


Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Heb alleen een niergordel bij de lidll meegenomen ooit, maar zoiets als sokken enz, zou ik daar best kopen.
Jas moet goed zijn, heb ik van horen zeggen.
Het moet toch aan een bepaalde standaard voldoen, anders mogen ze het niet eens onder noemer motorkleding verkopen.
Daarbij is het zo dat je zelfs in motorzaken kwalitatief goed en ook slecht spul kan krijgen, tis maar net wat je voor eisen stelt en wat je er aan uit wil geven.
Kijk een pak van 250 euro kan kwalitatief nooit een pak van 500 euro of meer evenaren (volgens mij dan he), ergens moet het verschil toch zitten ;)
maar bij de lidl zijn sommige dingen natuurlijk lekker goedkoop en net als wat je zegt Yvil, zo een tanktas, al doe je er maar een jaar ofzo mee, dan doet het geen pijn als je hem weer moet afdanken ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: Yvil op 17 maart, 2008, 13:01:09


Oh ja, ik heb me ook nog zo'n tanktas met magneten meegenomen. Ik dacht "veur die 25 euro kin ich mich ginge bult valle..." Heb ik tenminste een plek voor m'n schijfrem slot. Dat kom ik voor zover ik weet namelijk niet fatsoenlijk kwijt op m'n brommert. Wat denken jullie?




Ik heb die tas al 4 of 5 jaar en ben dik tevreden  :worship-cool:
Proud on the South  

john kusters

Ik heb er ooit een regenoverall gekocht die erg goed zijn diensten bewijst in dit geweldige landje. :evil:
Ik draag hem momenteel dagelijks in het woon-werkverkeer.

Herr Tod

Ik ben me aan het bedenken over die communicatieset...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 17 maart, 2008, 19:37:20
Ik ben me aan het bedenken over die communicatieset...

welke is dat ? ik heb er twee van bij de aldi/liddl...allebei is het 3x niks..beter een paar centje meer uitgeven
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 17 maart, 2008, 19:37:20
Ik ben me aan het bedenken over die communicatieset...

voor een duo?? vertel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Nee... meer om te voorkomen dat bepaalde mensen in tegenovergestelde richting rijden op hetzelfde smalle modderpad :-X Of om aan iemand te vragen of de kust veilig is... dat soort ongein. Voor een duo heb ik dat niet nodig... wil ik helemaal niet horen :shock: :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Motzippaldy op 17 maart, 2008, 17:02:09
Citaat van: Yvil op 17 maart, 2008, 13:01:09


Oh ja, ik heb me ook nog zo'n tanktas met magneten meegenomen. Ik dacht "veur die 25 euro kin ich mich ginge bult valle..." Heb ik tenminste een plek voor m'n schijfrem slot. Dat kom ik voor zover ik weet namelijk niet fatsoenlijk kwijt op m'n brommert. Wat denken jullie?




Ik heb die tas al 4 of 5 jaar en ben dik tevreden  :worship-cool:

kijk dat heb ik dan weer ik heb ne kunststoffen tank waar moet ik die mageten dan op plakken :mrgreen:
Smells like rubber

Yvil

@ Motzippaldy Goed om te horen, maar dan ook meteen weer een vraag. Doe jij nog wat tussen de tank en die tas of gewoon zo erop? Zie je daar na die 4/5 jaar wat van op de tank (lak)?

@ Herr Tod Dan hou maar snel op met denken voordat je je pijn doet  :-X ;)... De laatste op Heerlerbaan had ik vanmorgen rond 10u in m'n handen, en die heb ik terug gelegt. Denk dat je kans dus klein is om er nog éne te scoren, laat staan 2 (aan 1 heb je zo weinig). Hooguit in vaals of zo.


We zullen het met die spullen nog wel zien...  Ben al blij dat ik niet allemaal negatieve geluiden hoor!! Sas zal toch veel minder op de motor zitten dan ik. En ze heeft idd wel een goede helm, handschoenen en laarzen bij de motorzaak vandaan  ;)

Motzippaldy

Citaat van: Yvil op 17 maart, 2008, 22:13:23
@ Motzippaldy Goed om te horen, maar dan ook meteen weer een vraag. Doe jij nog wat tussen de tank en die tas of gewoon zo erop? Zie je daar na die 4/5 jaar wat van op de tank (lak)?


Ik gebruik(te) tas niet iedere dag ,allen als ik heele dag weg ben(Assen) en een keer op vacantie   :-X stop niets tussen tank en tas  :?
Proud on the South  

Desmo-devil

Heb ooit die thermo overtreksokken gekocht bij Lidl voor 9 euro. Die zijn perfect. Nooit meer koude voeten en
die dingen zitten zo lekker dat ik ze zelfs draag als het niet echt meer nodig is voor de kou.
En die dingen kan je gewoon in de wasmachine en droger gooien.
Voor de rest geen ervaring met Lidl spul. Een helm zou ik daar iig NOOIT kopen.