KTM heeft grootse plannen

Gestart door suzuki-girl, 25 maart, 2008, 10:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

KTM wil grootste Europese fabrikant worden
Niet mis te vestane worden uit de mond van KTM baas Stefan Pierer. 200 000 motoren tegen 2020, en KTM wordt Europees grootste constructeur. Drie nieuwe motorblokken staan op het programma om tussen dit en twee jaar in productie te gaan. Ter vervanging van de tweetakt motoren komen er dus 125, 250, en 500 cc motorblokken. Deze op hun beurt zullen gemonteert worden in zowel straat, off road en supermoto modellen. De 125 en 250 blokken zijn éénpitters, de 500 cc wordt een staande twin. De 125 en 250cc straatfietsen zullen gebouw worden door het door KTM onlangs overgenomen Indiaase Bajaj, die volgens Pierer reeds klaar staan om verscheept te worden naar de dealers. Of deze modellen ook de naam KTM dragen is niet vernoemd. Grootste en ons Europeanen aangaande nieuws is dat KTM ook werkt aan een off road motor met het blok van de nieuwe RC8. Ook komt de Venom, de naked versie van de RC8, er in afzienbare tijd.


stefan perier

bron: motornieuws.nl

You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: Suzuki-Girl© op 25 maart, 2008, 10:47:21
KTM wil grootste Europese fabrikant worden


Ik wil  :? ik wil  :lol: weet ik niet wat ik wil  :mrgreen:
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: Motzippaldy op 25 maart, 2008, 16:04:52
Citaat van: Suzuki-Girl© op 25 maart, 2008, 10:47:21
KTM wil grootste Europese fabrikant worden


Ik wil  :? ik wil  :lol: weet ik niet wat ik wil  :mrgreen:

:lol:

bie os hangen de wille in buim :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

Bij ons hangen de willen tussen wal en schip (stootwillen) :oops:
Ik wens hun veel sterkte met hun plannen, en veel geld om B.M.W. op te kopen :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.