wat wil ik nog zien/rijden

Gestart door @Nippon, 13 april, 2008, 18:33:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

kep deze trip nog in de planning 2009/2010/2011  :roll:

Cosica  :worship-cool:  http://www.evisor.tv/tv/touring-strasse/korsika-motorradfahrer-kurvent-2811.htm

maar ik wil ook nog naar Ijsland,baskenland  :worship-cool:


alleen de volgorde nog  :mrgreen:

King Harley

Corsica is wel een heel stuk groener, warmer, goedkoper, kleuriger enz....
veel plezier met plannen en toeren
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

BMWhub

Citaat van: BoxerQ op 13 april, 2008, 18:33:54
kep deze trip nog in de planning 2009/2010/2011  :roll:

Cosica  :worship-cool:  http://www.evisor.tv/tv/touring-strasse/korsika-motorradfahrer-kurvent-2811.htm

maar ik wil ook nog naar Ijsland,baskenland  :worship-cool:


alleen de volgorde nog  :mrgreen:

Corsica is een mooi eiland om met de motorfiets te verkennen. veel bochten en weinig rechte stukken ( volgens mij nog geen tien stukken langer dan 100 meter ).
Je moet er niet te laat in het seizoen heen gaan, anders wordt het te warm en begint het dor te worden.
Tevens moet je er bedacht op zijn dat het wegdek na iedere bocht kan veranderen.
En uitkijken voor het vee, dat laten ze zo rond lopen en dan staat er zomaar een koe of een kudde geiten op straat of er liggen wat verwilderde varkens langs de weg te zonnen.
Maar absoluut de moeite waard. :yes6rs:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Schotland vond ik de moeite waard om rond te tuffen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

King Harley

Idd Schotland lijkt me erg mooi, wel efe een goed regenpak meenemen lijkt me.
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

DeWitte

klopt statistisch regent het in Scotland 50% vd tijd n.l. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

King Harley

dan ga ik wel in die droge 50% periode rijden
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

HD4ever

Dit jaar staat in Juli een 10 daagse rit gepland door Oostenrijk en Italiƫ. En als we toch in de buurt zijn, nemen we gelijk de Stelvio pas ook maar even mee. ( http://www.wired.cz/cyklo/images/Swiss/Stelvio.jpg )

Voor 2009 zit een trip naar de USA voor een forse route66/California bike tour er waarschijnlijk in ( goedkope $  :mrgreen: ). Mogelijk nog een meerdaagse trip naar Engeland.

Voor Mei 2010 heb ik al een motortrip gepland naar Griekenland.  :yes6rs: Trilplaat op de foto met de Akropolis als achtergrond lijkt me wel leuk. :worship-cool:


grtz HD4ever. ;)

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

King Harley

Respect :cool:


En tussendoor hou je nog net een beetje tijd over om een beetje te werken :worship-cool:
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

DeWitte

werken? altijd gedacht dat HD4ever al aan het rentenieren (jalous mode) was :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away