Hoofdmenu

MFL Ride-Out 09-10-05

Gestart door Busaberke, 08 oktober, 2005, 08:39:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Ik ben misschien iets te voorbarig want ik heb nog geen oppas voor de kids  :oops:  , echter:

is er intresse om zondagochtend een stukkie door de Ardennen te sturen, richting Durbuy?
Vertrek: 9.00 uur dan zijn we omstreeks 13:00 uur weer terug.

Het zou redelijk herfstweer moeten worden.
Houdt er wel rekening mee dat het in deze tijd van het jaar 's morgens vroeg her en der nog een betje glad kan zijn in de Ardennen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

'n betje wel ja

:oops: sorry; kan ook nie mee; veel plezier :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Helaas is het het werkweekend van Mams...dus moet ik bij de kids blijven
Helaas te klein/jong om alleen te blijven

Niet ik...maar de kids!! :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: "FZ_Ron"Helaas is het het werkweekend van Mams...dus moet ik bij de kids blijven
Helaas te klein/jong om alleen te blijven

Niet ik...maar de kids!! :lol:

da's jammer
mijn vrouw moet ook werken, maar ik heb inmiddels al oppas geregeld.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

standuc

Helaas wij moeten allebij werken dit weekend. :evil:

Desmo-devil

Ik heb er wel zin in, zeg maar waar we vertrekken.

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"Ik ben misschien iets te voorbarig want ik heb nog geen oppas voor de kids  :oops:  , echter:

is er intresse om zondagochtend een stukkie door de Ardennen te sturen, richting Durbuy?
Vertrek: 9.00 uur dan zijn we omstreeks 13:00 uur weer terug.

Het zou redelijk herfstweer moeten worden.
Houdt er wel rekening mee dat het in deze tijd van het jaar 's morgens vroeg her en der nog een betje glad kan zijn in de Ardennen.

helaas moet me zondag voor 11u op zaventem melden bij alitalia.......
maybe next time!! have fun en niet teveel glijden he 8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Hoor niets meer dus neem aan dat het niet door gaat

Busaberke

Citaat van: "Desmo-devil"Hoor niets meer dus neem aan dat het niet door gaat

jawel hoor, het gaat wel degelijk door!
Mocht er nog iemand mee willen, meld het dan ff hier.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Niemand?
Ik ben weg!  8)
Doei!!!!!!!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Suzuki-girl en ik hadden vanmorgen afgesproken om te gaan rijden :D
Rond half 10 vertrokken in Geleen, richting Epen, Vaals en toen richting Monchau en Ruhrsee. Daar een kopje koffie gedronken en van het zonnetje genoten 8)

Toen weer terug richting Geleen, we hebben lekker gereden! Lekker tempo en dik 200km derop zitten :lol:

Werd nog 2 keer op me getoeterd in Duitsland maar het waren geen bekenden van me :roll:

Bedankt voor het voorrijden en de leuke route Nicole ;)

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Suzuki-girl en ik hadden vanmorgen afgesproken om te gaan rijden :D
Rond half 10 vertrokken in Geleen, richting Epen, Vaals en toen richting Monchau en Ruhrsee. Daar een kopje koffie gedronken en van het zonnetje genoten 8)

Toen weer terug richting Geleen, we hebben lekker gereden! Lekker tempo en dik 200km derop zitten :lol:

Werd nog 2 keer op me getoeterd in Duitsland maar het waren geen bekenden van me :roll:

Bedankt voor het voorrijden en de leuke route Nicole ;)

stiekemerds :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

sorry Busaberke, vanmorgen vroeg niet meer op het forum gekeken , dus was ik te laat. Volgende keer beter.

Busaberke

Citaat van: "Desmo-devil"sorry Busaberke, vanmorgen vroeg niet meer op het forum gekeken , dus was ik te laat. Volgende keer beter.

jammer, het was vanmorgen echt toppie!

Tijdens het vertrek was het weer een beetje twijfelachtig, bewolkt met af en toe een opklaring.
Toen ik de Ardennen indook, hing her-en-der nog 30 cm mist bovenhet wegdek, prachtig!
Ik ben eerst binnendoor via de Baraque Michel naar Malmedy gereden.
Onderstussen scheen de zon alweer heerlijk.
In Malmedy lonkte een zonovergoten terrasje wat ik echt niet zomaar voorbij kon rijden.
Aldaar heb ik nog wat missiewerk voor MFL verricht door een BMW rijder uit Heerlen op onds forum te attenderen.



Na 2 kopjes koffie en een pannekoek  :wink:  ben ik via Stavelot over die prachtige slingerweg naar Remouchamps en vervolgens via Luik weer naar huis gereden.

En het mooiste is: het was vandaag HE-LE-MAAL niet druk, gewoon een super motorrij-dag!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Suzuki-girl en ik hadden vanmorgen afgesproken om te gaan rijden :D
Rond half 10 vertrokken in Geleen, richting Epen, Vaals en toen richting Monchau en Ruhrsee. Daar een kopje koffie gedronken en van het zonnetje genoten 8)

Toen weer terug richting Geleen, we hebben lekker gereden! Lekker tempo en dik 200km derop zitten :lol:

Werd nog 2 keer op me getoeterd in Duitsland maar het waren geen bekenden van me :roll:

Bedankt voor het voorrijden en de leuke route Nicole ;)

idd een leuke route, moeten we vaker doen!
volgende keer mag jij eens proberen om voor te rijden!! 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.