zwarte cross: allochtonen gratis entree

Gestart door suzuki-girl, 18 april, 2008, 06:35:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Bron: http://www.zwartecross.nl/2008/index.php?p=60

Tijdens de komende 12de editie van het Zwarte Cross-festival is het voor allochtonen mogelijk om op vertoon van een buitenlands paspoort op zaterdag 26 juli gratis naar binnen te komen.

Organisator De Feestfabriek Alles Komt Goed BV, de evenemententak van de Achterhoekse rockband Jovink & the Voederbietels, wil met deze actie een ludiek en positief geluid laten horen in het huidige publieke debat over integratie en allochtonen.


                                     Zoek de allochtoon.
                                                             Foto: zwartecross.nl

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Hmm , ben niet zo'n voorstander van positieve discriminatie , daar zijn de mensen uiteindelijk niet mee geholpen.
Ik zou me niet comfortabel voelen als ik 1 van de weinige buitenlanders daar zou zijn. Al helemaal niet als iedereen weet dat ik gratis binnen mag. De organisatie zal het wel goed menen, maar reken maar dat er een paar bezoekers zullen zijn die je dan ook wel vertellen wat zij er van denken. Maar je moet ergens beginnen i guess :dunno:

Wel vind ik dat ze iedereen met zo'n roze hoedje buiten moet trappen :yes6rs:

Grappig en vooral ook typisch, die foto ter ondersteuning van het bericht. We hebben het dus niet over allochtonen maar over allochtonen met een donkere huid. Ik kan tenminste niet zien of er zich daar bijv polen of bulgaren tussen de meute bevinden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: karz op 18 april, 2008, 08:20:36
Ik kan tenminste niet zien of er zich daar bijv polen of bulgaren tussen de meute bevinden.

En ik dan  :mrgreen: maar horen kan je wel  :mrgreen: :yes6rs:
Proud on the South  

Steefke™

zeker bang dat ze de daar daklozekrant komen verkopen :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Het is een ludieke aktie,
Ik denk dat er zeer weinig mensen zich als allochtoon daar gaan melden om gratis binnen te komen
Gewoon omdat ik zeer zeker weet dat de allochtonen die echt gewoon uit interesse naar de zwarte cross zouden komen liever niet hebben dat ze als uitzondering worden betiteld, en zo ook niet willen worden behandeld.
De rest zal het weinig boeien, die willen toch al niet komen, zijn met andere dingen bezig.

En ow ja, ik geef elke week trouw mijn 50 (karretjes) cent en soms nog een beetje extra aan de jongen die elke week trouw met zijn krantje aan de Albert Hein staat, tis een leuke knul die gewoon door speling van het lot buiten de boot valt.
Jammer, maar ga er maar eens aan staan, in weer en wind daar buiten de AH staan :?
Respect heb ik voor hem ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

living the life the way it comes