Adres voor banden montage en uitballanceren

Gestart door Herr Tod, 08 oktober, 2005, 11:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Ik heb zonet een nieuwe Pilot Power achterband laten opleggen. Uitballanceren vond ik niet nodig met die band en mijn velg dus hierover kan ik (nog) niets zeggen. Voor 10 euro per velg kun je hier je band laten opleggen en uitballanceren. Ik las ergens iets van 12-15 euro dus dat lijkt me een nette prijs. Even bellen voor een afspraak en je kunt er terecht met je losse velgen.

J. Lousberg - Hulsberg BV

Ravensboschstraat 20
6336 XH Arensgenhout
Telefoon 045-4052510

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 9.00 - 17.00
Zaterdag: 9.00 - 12.00

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Ik wist niet dat ze ook motorbanden omleggen en dat terwijl dit een neef is van mijn moeder. Bedankt voor de tip.

Herr Tod

Dan zijn we (aangetrouwd) familie van elkaar... ver weg :lol: Motorbanden doen ze inderdaad niet (meer). Bestellen kan altijd natuurlijk maar dan ben je net zo duur uit als bij een motor zaak. Opleggen kan wel altijd, dat maakt voor de apparaten niets uit.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:



Busaberke

Goeie tip, Q!
Ik mag aannemen dat ze daar ook een beetje normaal met velgen kunnen omgaan, dus zonder ze te beschadigen ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Ik heb tot nu toe pas 1 ervaring er mee dus ik kan niets garanderen maar die mensen letten daar wel op. Is een proper bedrijf naar mijn mening.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

ging daar vroeger altijd voor mijn autobandjes.

Niks mis mee daar..goed volk.

Herr Tod

Citaat van: "Schmetzke"DOM zeg als je je band niet zelf erop legt als je hem toch niet laat uitbalanceren. Of kun je dat soms niet... kan ik me slecht voorstellen...  :roll:

Excuses als "ik wil mn velg niet beschadigen" oid gelden niet, je kan het ook zelf doen zonder je velg te beschadigen.

Waarom zou ik me al die moeite doen als ik ze net zo goed bij mn oom kan laten opleggen? Daarnaast moet je van goede huize komen om zelf een band te wisselen. De pa van G (je weet wel, die grote vent die jou als lunch kan eten) heeft het eens geprobeerd, daarna is hij maar naar de motoshop gereden.

Je vergeet misschien dat er een 'klein' verschil zit tussen onze velgen. Mijn velg heeft waarschijnlijk een hoger bed dan die van jou omdat ik tubeless banden er op moet leggen. Daardoor zou ik ook thuis kunnen komen met een platte, bij jou loopt de band dan van de velg af. Eigenlijk net zoals bij mijn brommer :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Lousberg..ga ik altijd voor de autobandjes...echt wel betrouwbaar en vakkennis. Maar hoe en wat met de motorbandjes ??  :?:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Je bestelt je banden op motorbandenmarkt.nl (of een ander goedkoop adres) en dan maak je bij Lousberg een afspraak. Thuis haal je de velgen er uit en je rijd er even heen met de auto. Scheelt mij 60 euro per set Pilot Power.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

snap ik..

ik bedoelde meer: of ze dat ook op een goede vakkundige manier doen.
Daar heb ik geen ervaring mee. Wel met autobandjes, das oke.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

belsj

bij rijckholt kostte mij het 3 euro per velg te laten verwisselen moet je dr wel ff regelmatig tanken  :wink:

Herr Tod

Met uitballanceren? Nou ja, voor mij maakt het sowieso niet uit :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


belsj


peter

Toch even een opmerking..veel autobandenhandelaren gebruiken apparaten die niet geschikt zijn voor motorbanden.Het afdrukken gebeurt vaak met een veel te hoge druk en bij het opleggen zijn de klemmen niet voorzien van rubbers...gevolg schade aan je velg.Even opletten dus.