SBK: Troy Bayliss zet de toon

Gestart door suzuki-girl, 26 april, 2008, 20:51:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch



Troy Bayliss heeft met 1'39.677 de snelste tijd neergezet in de kwalificatie van het WK Superbike in Assen. Noriyuki Haga heeft op dit moment de tweede tijd (1'40.009). Zijn landgenoot Kagayama zetten een derde tijd neer met 1'40.036.

Wildcard-rijder Arie Vos crashte hard. Vos ging er met een highsider vanaf. De Ducati 1098R liep behoorlijke schade op, zelf bleef Vos gelukkig ongedeerd.

Barry Veneman heeft de eerste tijdtraining Supersport als achtste afgesloten. De Suzuki-rijder, die afgelopen weekend de beroemde 24-uurs race van Le Mans won, bracht in zijn snelste ronde 1'42.224 op de klokken. De Australiër Broc Parkes, rijdend voor het team van Wilco Zeelenberg, was de snelste in deze kwalificatie met een tijd van 1'41.416.

Raymond Schouten eindigde op een knappe 5e plaats in de eerste kwalificatie van de Superstock1000, met een tijd van 1'43.464. Roy ten Napel behaalde de achtste trainingsplaats. De Fransman Maxime Berger was tijdsnelste met 1'42.592.

De eerste kwalificatietraining van het EK Superstock 600 is als snelste verreden door de Engelsman Dan Linfoot in 1'45.694. Zijn landgenoot Lowes realiseerde de tweede tijd met een tijd van 1'45.823.

Joan Veijer uit Staphorst heeft in de eerste kwalificatieronde van de International Dutch Superbike afgesloten met de snelste trainingstijd. Hij noteerde 1'45.105 De Honda-rijder was daarmee ruim drie tiende seconde sneller dan Harry van Beek uit Veenendaal.

Programma van zaterdag 26 april
09.15-09.45 Vrije training - Superstock 1000
10.00-10.45 Vrije training - World Supersport
11.00-12.00 Kwalificatie - World Superbike
12.15-12.45 Kwalificatie - Superstock 600

12.55-13.30 Pit Walk

13.45-14.30 Kwalificatie - World Supersport
14.45-15.45 Vrije training - World Superbike
16.00 Superpole - World Superbike
16.50-17.15 Kwalificatie - Superstock 1000
17.30-18.00 Kwalificatie - Int. Dutch Superbikes

Bron: motormagazine.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Alle races zijn hier live te volgen,nou is start van Superstock race  :worship-cool:

http://www.worldsbk.com/pubb_EN/index.php
Proud on the South  

Diddl

het was geweldig in assen ducie en ik zijn net terug het was weer een lekker dagje
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

crazy j

ik ben ook net terug van de superbikes
het was echt masterlijk vooral het soundje van de duc van baylis in het echt was ruig  :worship-cool:
living the life the way it comes

DeWitte

eeh mannen, fotocamera toch wel bij he??  :thisthreadisworthlesswopics:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

ik helaas niet had mijn kofferbak al vol liggen met sloten en vizieren van mij en ducie  :oops:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

crazy j

nej helaas
die had pap mee die was een weekendje weg met ma  :evil:
living the life the way it comes

Steefke™

 :worship-cool: Noriyuki Haga wist na een schitterend duel met Troy Bayliss de eerste Superbike race op de Nürburgring op zijn naam te schrijven, :worship-cool: Bayliss werd tweede voor Max Neukirchner.

Tussenstand na 7 races:

1 Troy bayliss 214 pt
2 Carlos Checa 177 pt
3 Max Neukirchner 160 pt
Smells like rubber

DeWitte

die Checa was toch eigenlijk ook al afgeschreven? doet ut toch vrij aardig dunkt me zo?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Blijft een GP rijder he. Het verbaast me meer dat die niet op zn waffel gaat zodra hij de leiding over neemt, daar is die toch het meest beroemd om. OK het incident op Valencia vergeet ik even :lol: Maar voor een ex-blinde... hulde :worship-cool: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: