Hoofdmenu

Pony jacht

Gestart door Joepie1958, 27 april, 2008, 20:52:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Dat had joepie1958 weer :oops:
Ga ik eindelijk eens een keer toeren ipv van woon-werk, kan ik cow-boy gaan spelen :mrgreen:
Ik reed van de kermis-gemeente Eijs naar Zumpelveld en toen ik net in de bebouwde kom was wandelde op het trottoir een pony in z'n uppie :shock: Een bus-chauffeur die van de andere kant kwam stond al wat te roepen maar door m'n oordoppen kon ik hem niet direct verstaan, ik combineerde echter wel gelijk het huis waar in voor gestopt was met de pony, hier stond immers een paardentrailer op de oprit :lol:
Ik heb maar een aangebeld en de pony liep al rustig richting Eijs, eerste stond er een mevrouw wat raar voor de venster te kijken, maar even later kwam de heer des huizes toch maar eens poolshoogte nemen, en neen hij had geen pony, maar de buurman wel.
Daar maar eens aangebeld maar geen gehoor :-X
Ik heb bij die meneer maar een touw gevraagd, en even later kwam hij met een sleepkabel, ik op de motor en terug, die pony was inmiddels al de bebouwde kom uit en liep midden op de weg :shock:
Ik heb voor hem gestopt en heb hem de sleepkabel omgebonden en rechtsomkeert gemaakt :yes6rs:
Gelukkig was het een sleepkabel want dat beest liep zo langzaam dat ik hem moest slepen, alleen trok ik wat hard, want hij kreeg last van kort-ademigheid (of ik had z'n keel dichtgetrokken).
Op de terugweg had ik 'm nog bijna omgeruild voor een Husky (zo'n hond met sjieke grijze ogen), bleek dat bij die buurman het hek openstond en de pony gelijk ging eten toen ik hem binnen had gezet :yeah:

Eindelijk kon ik m'n zomerpak een uitproberen (verleden jaar mei gekocht en vervolgens geen weer meer geweest) en het is inderdaad wel lekker met de ventilatie-ritsen :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Diddl

hahaha goeie aktie joep
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Toledo

Ik heb die paardentrailer ook in de oprit zien staan  :rofl:


BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Motzippaldy

Citaat van: Toledo op 27 april, 2008, 21:20:24
Ik heb die paardentrailer ook in de oprit zien staan  :rofl:







:yeah: :schater: :naughty: :rofl: :rofl:
Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

 :lol: ja ik zat oppe terras, Chateau Neubourgers te tanken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Suzuki-Babe

Die is echt goed!!!!!!!!!!!

Maar wel goed bezig, dat je op pony jacht bent gegaan
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

King Harley

 :rofl: :rofl: :rofl: :laughing49so: lig in een deuk...

maar e coole actie joepie   :haildaking:
"jij bent dus geschikt"
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: Toledo op 27 april, 2008, 21:20:24
Ik heb die paardentrailer ook in de oprit zien staan  :rofl:




:schater: Priceless !!!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009