Opsporing verzocht.

Gestart door Desmo-devil, 09 oktober, 2005, 16:04:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Wie reed mij vanmiddag bijna van de weg af met die Blauwe Hayabusa,
tussen Sibbe en Bemelen ??
Meld je even dan kan ik je leren om op je eigen weghelft te blijven in een bocht.
Als je die PK's niet kan "handelen" moet je een fiets kopen. Grrrr.

DeWitte

Hayasjeelski heeft zo'n blue-band blauw-witte, maar die zit in Italie :? En die van BusaBerke zit nog in de bruine spuitplamuur :mrgreen: wellicht een nieuwe gebruiker @MFL :wink: tenminste hoop toch dat  je ff reclame gemaakt heb :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"Hayasjeelski heeft zo'n blue-band blauw-witte, maar die zit in Italie :? En die van BusaBerke zit nog in de bruine spuitplamuur :mrgreen: wellicht een nieuwe gebruiker @MFL :wink: tenminste hoop toch dat  je ff reclame gemaakt heb :mrgreen:

Je hebt gelijk , volgende keer neem ik hem frontaal en "als " we dan opstaan geef ik hem een kaartje van MFL.  :idea:

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Wie reed mij vanmiddag bijna van de weg af met die Blauwe Hayabusa,
tussen Sibbe en Bemelen ??
Meld je even dan kan ik je leren om op je eigen weghelft te blijven in een bocht. Als je die PK's niet kan "handelen" moet je een fiets kopen. Grrrr.


Wat verwacht je van een 300kg zware motor met volumen van 10 kubiek meter  :mrgreen:
Proud on the South  

@Nippon

hij rijdt zoals tie er uitziet








als een dildo  :mrgreen:

Schmetzke

Citaat van: "BoxerQ"hij rijdt zoals tie er uitziet

als een dildo  :mrgreen:

Hier is het laatste woord nog niet over gezegt. Dit gaat een staartje krijgen....  :o

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "BoxerQ"hij rijdt zoals tie er uitziet

als een dildo  :mrgreen:

Hier is het laatste woord nog niet over gezegt. Dit gaat een staartje krijgen....  :o

ben der ook bang voor :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Zondagmiddag=Zondagmiddagpiloten.


Een beemerrijder die roept dat een busa eruit ziet als ne dildo.!!
Das ne toffe...

ben benieuwd naar de tegenzet van de Busa brigade.

hakki gaat de popcorn alvast pakken

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Zondagmiddag=Zondagmiddagpiloten.


Een beemerrijder die roept dat een busa eruit ziet als ne dildo.!!
Das ne toffe...

ben benieuwd naar de tegenzet van de Busa brigade.

hakki gaat de popcorn alvast pakken

me 2 :roll: ze zijn wel langzaam :mrgreen: (schepje d'r op modus)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik geloof dat ik iets losgemaakt heb. Kan er ook niets aan doen dat het een busa was.

Busaberke

Citaat van: "BoxerQ"hij rijdt zoals tie er uitziet
als een dildo  :mrgreen:

Ach, ik lig er niet wakker van.
Ik heb liever dat een Beemer rijder dat zegt i.p.v. iemand die wel verstand van motoren heeft. :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "BoxerQ"hij rijdt zoals tie er uitziet
als een dildo  :mrgreen:

Ach, ik lig er niet wakker van.
Ik heb liever dat een Beemer rijder dat zegt i.p.v. iemand die wel verstand van motoren heeft. :mrgreen:

nondeju zijn we weer lief voor elkaar :evil: we worre oud of wa??? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Hayasjeelski heeft zo'n blue-band blauw-witte, maar die zit in Italie :? En die van BusaBerke zit nog in de bruine spuitplamuur :mrgreen: wellicht een nieuwe gebruiker @MFL :wink: tenminste hoop toch dat  je ff reclame gemaakt heb :mrgreen:

it wasn't me :mrgreen:  maarja misschien wilde ie je attenderen op het feit dat er in die bocht waar jij doorwilde net op die plek olie lag, nu hij je er attent maakte ben je uitgeweken dus eigenlijk moet je de busabrigade weer dankbaar zijn anders was je nu ws met de pattex bezig weer dat hok in elkaar te lijmen (toch wel goede kerels he die suzuki rijders, jammer dat andersdenken ons niet begrijpen)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl