2006 Suzuki Intruder M1800R

Gestart door Busaberke, 11 oktober, 2005, 12:02:06

Vorige topic - Volgende topic

Busaberke

Naast de nieuwe GSR, GSX-R600, GSX-R750 en de nieuwe Bandit 1200S is afgelopen maandag op de Paris Motorshow het nieuwe vlaggenschip van de Suzuki Intruder range gepresenteerd: de nieuwe Intruder M1800R. Dit compleet nieuwe model combineert hoog vermogen met een unieke styling. Nooit eerder had een productie-cruiser zo'n grote zuigerdiameter. Gecombineerd met het Suzuki Dual Throttle Valve injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie) maakt dit de Intruder M1800R een van de krachtigste cruiser's in de markt. Naast zijn vermogen valt de nieuwe cruiser op door zijn extreem brede achterband: 240/40R 18M/C. Met 240mm is dit één van de breedste achterbanden verkrijgbaar voor productiemotoren.

Kenmerken:

Nieuwe 1800cc V-Twin motor met een ongekend vermogen.

State of the art injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie).

Een extreem brede achterband (240mm).

High tech uitrusting zoals radiaal gemonteerde voor remklauwen en een upsite-down voorvork.

Digitale snelheidsmeter

Demontabele buddycover

bron: www.fastbike.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: Busaberke

ik vindt um wel wat hebben!! kijken wat de prijzen worden want vondt de F6C RUNE ook wel wat hebben maar niet voor 30.000 euries...........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: hayasjeelski
ik vindt um wel wat hebben!!

:shock:
ga je tegenwoordig nog wel naar  "the shrink" ?
of neem je die medicijnen niet meer?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: Busaberke
ik vindt um wel wat hebben!!

:shock:
ga je tegenwoordig nog wel naar  "the shrink" ?
of neem je die medicijnen niet meer?  :?

nope, moest gewoon mn gevoel volgen zei ie de laatste keer, dus vandaar dat ik niet meer geweest ben  :angel:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

ik vindt um wel wat hebben!! kijken wat de prijzen worden want vondt de F6C RUNE ook wel wat hebben maar niet voor 30.000 euries...........

Dit is een tekening toch ?  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.