2006 Suzuki Intruder M1800R

Gestart door Busaberke, 11 oktober, 2005, 12:02:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Busaberke



Naast de nieuwe GSR, GSX-R600, GSX-R750 en de nieuwe Bandit 1200S is afgelopen maandag op de Paris Motorshow het nieuwe vlaggenschip van de Suzuki Intruder range gepresenteerd: de nieuwe Intruder M1800R. Dit compleet nieuwe model combineert hoog vermogen met een unieke styling. Nooit eerder had een productie-cruiser zo'n grote zuigerdiameter. Gecombineerd met het Suzuki Dual Throttle Valve injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie) maakt dit de Intruder M1800R een van de krachtigste cruiser's in de markt. Naast zijn vermogen valt de nieuwe cruiser op door zijn extreem brede achterband: 240/40R 18M/C. Met 240mm is dit één van de breedste achterbanden verkrijgbaar voor productiemotoren.

Kenmerken:

Nieuwe 1800cc V-Twin motor met een ongekend vermogen.

State of the art injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie).

Een extreem brede achterband (240mm).

High tech uitrusting zoals radiaal gemonteerde voor remklauwen en een upsite-down voorvork.

Digitale snelheidsmeter

Demontabele buddycover

bron: www.fastbike.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"

ik vindt um wel wat hebben!! kijken wat de prijzen worden want vondt de F6C RUNE ook wel wat hebben maar niet voor 30.000 euries...........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"
ik vindt um wel wat hebben!!

:shock:
ga je tegenwoordig nog wel naar  "the shrink" ?
of neem je die medicijnen niet meer?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "hayasjeelski"
ik vindt um wel wat hebben!!

:shock:
ga je tegenwoordig nog wel naar  "the shrink" ?
of neem je die medicijnen niet meer?  :?

nope, moest gewoon mn gevoel volgen zei ie de laatste keer, dus vandaar dat ik niet meer geweest ben  :angel:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "hayasjeelski"
ik vindt um wel wat hebben!! kijken wat de prijzen worden want vondt de F6C RUNE ook wel wat hebben maar niet voor 30.000 euries...........

Dit is een tekening toch ?  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.