EK Koorts en zalig lege wegen!!

Gestart door suzuki-girl, 09 juni, 2008, 19:46:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Het EK voetbal 2008 is begonnen afgelopen weekend.
Voor sommigen reden om voor de tv te hangen, of in de kroeg de wedstrijden van Oranje (en consorten) te volgen.
Wat doen jullie?
Voetbal kijken met een pintje in de hand en een portie bitterballen op tafel?
of lekker genieten van de rustige wegen, nu meer dan half limburg zich haast om thuis te komen voor de match?

Het viel me net namelijk op dat er dus echt bijna geen verkeer op de weg is......Oranje speelt :roll:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Rijden, het was echt rustig op het weggetje. Nou ja op 4 motorrijders na, nu is de weg zwart :schater: Brutale vs CBR 600 vs Hayabusa vs Bandit 400 :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Suzuki-Girl© op 09 juni, 2008, 19:46:56
Het viel me net namelijk op dat er dus echt bijna geen verkeer op de weg is......Oranje speelt :roll:

Dat viel mij net dus ook al op, ik kwam terug van m'n werk (dat overigens extra vroeg klaar was i.v.m. het voetbal) en kwam dus letterlijk 5 auto's tegen tussen Gulpen en Valkenburg  :shock:

Ik ben dus iemand die een heel jaar geen voetbal kijkt, hooguit de samenvattingen het 's nachts, maar het nu dus wel graag ziet. Vandaag alleen met n Brandje in m'n hand, maar vrijdag ga ik hier (Valkenburg) het dorp in met wat vrienden  :yes6rs:

M'n motor is toch momenteel kapot, dus dit maakt veel goed gelukkig, want vanmiddag werd ik gek toen ik een uurtje tijd had  :evil:

Mounty

Ik kijk normaal nooit voetbal...alleen als oranje voetbalt.
Vanavond samen met mijn dochters gekeken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik hou het voetbal wel een beetje bij, maar om nu te zeggen dat ik er extra voor thuis blijf: NEE!!!
Ik profiteer liever van lege wegen.
Vanavond wel gekeken, Mr.Kawa heeft nachtdienst zodat ik toch niet weg kon.

Leuke wedstrijd wel eigenlijk :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Ik ben ook een stukje gaan sturen tot dat een gebroken koppelingskabel roet in het eten gooide. :( Gelukkig was het heerlijk rustig (met uitzondering van het geluid van de Husk) :oops: zodat ik niet hoefde te stoppen en dus rustig naar huis kon tuffen.
Smells like rubber

DeWitte

#6
je kan idd een heerlijk stukje tuffen als er gevoetbald word op tv :cool:. maar ut nederlands elftal volg ik dan toch wel een beetje op een EK, zoveel "hollender" ben ik dan toch wel. ;)  Ook leuk het volgen in de kroeg op een groot scherm :mrgreen: ga ik mss vrijdag doen in de kroeg hier op kruipafstand :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Wij hebben gisteren samen met alle collega's gekeken.
Het voetballen interesseert me op zich vrij weinig alhoewel ik natuurlijk wel hoop dat ze het er een beetje goed vanaf brengen.
Mij gaat het meer om de gezelligheid...want je kunt zeggen wat je wil, tijdens zo'n toernooi kunnen alle mensen opeens goed met mekaar opschieten.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!