MFL Ride-Out 16-10-05 Zondag ochtendrit

Gestart door Mounty, 12 oktober, 2005, 05:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: "Gummi-Kuh"@Karin: jij noemde mij onlangs in de "ledengalerij" een "bikkel" maar wat ik vandaag van van jou gezien heb getuigt van grote klasse en karakter: menigeen zou na zo'n oponthoudje met knikkende knietjes daar gestaan hebben en niet meer willen verder rijden:jij niet.Na een technische inspectie van Busaberke stapte jij gewoon weer op je brommert en reed de route netjes uit.Klasse!!!

Beterschap met je enkel!

IDD  :!:  hier kan 'n vent nog iets van leren  :thumbsup:

Mounty

Citaat van: "Dwars"
waar was iedereen opeens ? :? R-yen en Lieke zijn wel nog wezen koffiedrinken in Eys 8)


Wist ook niet dat dat de bedoeling was, maar aangezien we iets later thuis waren als gepland was ik maar heel ff gebleven..Volgende keer ..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Hier zijn ook mijn foto's, gemaakt met de cam op telefoon dus geen geklaag over de kwaliteit etc..Volgende keer gaat foto of videocamera mee.









Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Denk wel dat het verstandiger is om voor de toekomst dit soort tochten de groep te splitsen :wink: wel afspreken op pauzeplekken uiteraard.

imo  is een groep van 10 motoren ietwat te groot. voordeel, wellicht veiliger doordat je in een groep van max 5 oid van gelijke-tempo-gezinden kunt afspreken en zo raken we ook niemand kwijt. :wink:

hoe denken jullie erover??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Denk wel dat het verstandiger is om voor de toekomst dit soort tochten de groep te splitsen :wink: wel afspreken op pauzeplekken uiteraard.

imo  is een groep van 10 motoren ietwat te groot. voordeel, wellicht veiliger doordat je in een groep van max 5 oid van gelijke-tempo-gezinden kunt afspreken en zo raken we ook niemand kwijt. :wink:

hoe denken jullie erover??

een en ander ligt er natuurlijk ook aan of de routes voordien bekend zijn of dat er iemand voorop rijdt met de route in zn hoofd..... ik heb in elk geval de route van gister gelogd in de GPS, deze staat dus genoteerd!

of voordien met een paar man een route uitstippelen (met/zonder GPS) en dan de verschillende voorrijders met hun eigen groepie gaan rijden en elkaar tegenkomen op de pauzeplekken........

maar hoe wil je de groepen gaan opsplitsen???

tourrijders (tjoppers)
Supersport rijders (snelle plasticgekuipte dingen)
allroaders (GSen en varianten)
(lijstje al op volgorde van snelheid gezet) :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

B-Witch

ik denk dat je beter volgende groepen kan indelen

rijbewijsvriendelijk

rijbewijs onvriendelijk

zeer rijbewijs onvriendelijk


:lol:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"
maar hoe wil je de groepen gaan opsplitsen???

tourrijders (tjoppers *en andere sjinken met boterhammentopkoffers die niet op de autosnelweg mogen* :shock: )
Supersport rijders (snelle plasticgekuipte dingen)
allroaders (GSen en varianten)

*= aanvulling by Busaberke :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"een en ander ligt er natuurlijk ook aan of de routes voordien bekend zijn of dat er iemand voorop rijdt met de route in zn hoofd

Routes hoeven toch niet perse gelijk te zijn? er zijn o.a. 10 manieren om naar de Ruhrsee of Durbuy te rijden. bijv.. de toeristische route of de snelle technische.  je kunt toch daar terplekke afspreken om te ouwkutten :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"een en ander ligt er natuurlijk ook aan of de routes voordien bekend zijn of dat er iemand voorop rijdt met de route in zn hoofd

Routes hoeven toch niet perse gelijk te zijn? er zijn o.a. 10 manieren om naar de Ruhrsee of Durbuy te rijden. bijv.. de toeristische route of de snelle technische.  je kunt toch daar terplekke afspreken om te ouwkutten :wink:

de hubs geliek (zo dat is dr oet) ik stel me wel beschikbaar als voorrijder hoef ik tenminste niet meer de hele tijd naar die fladderende babyschoentjes te kijken alhoewel t uitzicht gister beter was als normaal :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Dr. A.

Citaat van: "hayasjeelski"de hubs geliek

jaja streel z'n ego nog wat :banghead4rv:
otor Forum Limburg Ghost

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"t uitzicht gister beter was als normaal

alsof ik geen lekker kontje heb :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
alsof ik geen lekker kontje heb :cry:

als ik dan toch mag kiezen :mrgreen: (en daarbij je zegt ut zelf)

Citaat van: "Dwars"

lekker kontje :yes6rs
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Een groep van 10 rijders is eigenlijk te groot. Zeker als je wat auto's of zo moet inhalen, dat is voor de laatste rijders echt niet meer te doen. Dan raak je elkaar kwijt. Een groep van 5 a 6 rijders is het maximum om goed bij elkaar te kunnen blijven.

Dus ben wel voorstander van opsplitsen, zeker qua rijstijl...snel, sneller, snelst of te wel de vertaling van Suzuki-girl. :wink:

Mounty

We kunnen het toch eens uitproberen, dan zien we of het wat is.

En ieder kan zelf kijken waar ie t beste bijhoort: snel sneller snelst

Persoonlijk vind ik het rijden in een grote groep wel oke, maar voor de veiligheid van ons en anderen is het idd raadzaam om op te splitsen, op wat voor manier dan ook.

Ik ga mijn TOMTOM GPS ook geschikt maken voor op de motor zodat ik ook een eventuele route erin kan zetten en volgen.

Eventueel wil/kan ik ook "voorrijden"met de route maar dan voor de gemiddelde groep of de rustigste.

So far...

Ron
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"We kunnen het toch eens uitproberen, dan zien we of het wat is.

En ieder kan zelf kijken waar ie t beste bijhoort: snel sneller snelst

Persoonlijk vind ik het rijden in een grote groep wel oke, maar voor de veiligheid van ons en anderen is het idd raadzaam om op te splitsen, op wat voor manier dan ook.

Ik ga mijn TOMTOM GPS ook geschikt maken voor op de motor zodat ik ook een eventuele route erin kan zetten en volgen.

Eventueel wil/kan ik ook "voorrijden"met de route maar dan voor de gemiddelde groep of de rustigste.

So far...

Ron

doe mij ook maar een rustige groep :mrgreen: (maximale snelheid 120kmh)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl