MFL Ride-Out 16-10-05 Zondag ochtendrit

Gestart door Mounty, 12 oktober, 2005, 05:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Ziet er gezellig uit op de foto's. Jammer dat ik niet mee kon.
Leuk dat ik jullie nu eens "life" gezien heb.
Volgende keer ben ik er zeker bij.

En Dwars wat bedoel je met die kerkgangers ? De ene helft was te sloom om te kijken en de rest was doof, dus ik dacht doe maar geen wheelie dat zien en horen ze toch niet, so what ?

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "Dwars"Zo net terug, Lekker ritje  8) klein oponthoudje, waar we verder geen woorden aan vuil maken :wink: Gezellie en leuk de gezichten bij de namen te zien; Desmo Devill kwam ook nog ff bij vertrek en heeft de kerkgangers flink de stuipen op het lijf gejaagd.

@ La Gileppe boven in de toren nog wat gedronken; Maf uitzicht :shock:
waar was iedereen opeens ? :? R-yen en Lieke zijn wel nog wezen koffiedrinken in Eys 8)



btw GS Rulezzzzzzzzzzzzzzz  :yes6rs:

Koffie drinken in Eys?Sorry meneer en mevrouw Dwars kwistnie da dat de bedoeling was( :oops: ) vandaar dat ik mijn GS bij de kerk in Eys linksop naar Trintelen stuurde.Alles bijelkaar leuk uitje, voor herhaling vatbaar!

Ik dacht die rijden wel allemaal via Simpelveld naar Landgraaf/Kerkrade  :?  daarom hield ik ook in :wink: volgende keer dus rustig ff mee koffie komen drinken 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Liekje

het was idd heel erg gezellig.
En een heel mooi ritje ;)

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Ziet er gezellig uit op de foto's. Jammer dat ik niet mee kon.
Leuk dat ik jullie nu eens "life" gezien heb.
Volgende keer ben ik er zeker bij.

En Dwars wat bedoel je met die kerkgangers ? De ene helft was te sloom om te kijken en de rest was doof, dus ik dacht doe maar geen wheelie dat zien en horen ze toch niet, so what ?

nee joh, maar door het geluid van je Duc is Christus van ut kruis daar in Wittem afgedonderd  :shock: meer was er niet aan de hand :mrgreen: mooie sound (wel hard)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Citaat van: "Dwars"8) klein oponthoudje, waar we verder geen woorden aan vuil maken :wink:

Ja, dat ken ik, ik had ook soortgelijk oponthoud..... :?

Fijn dat we er geen woorden aan vuil maken....... :D
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Ik zat op pleintje in Limbourg aan de koffie toen jullie voorbij kwamen.....
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

R-yen

Citaat van: "Dwars"Zo net terug, Lekker ritje  8) klein oponthoudje, waar we verder geen woorden aan vuil maken :wink: Gezellie en leuk de gezichten bij de namen te zien; Desmo Devill kwam ook nog ff bij vertrek en heeft de kerkgangers flink de stuipen op het lijf gejaagd.

@ La Gileppe boven in de toren nog wat gedronken; Maf uitzicht :shock:
waar was iedereen opeens ? :? R-yen en Lieke zijn wel nog wezen koffiedrinken in Eys 8)



btw GS Rulezzzzzzzzzzzzzzz  :yes6rs:

Was idd. een lekker ritje, ik ben eigenlijk toch wel nieuwsgierig naar de vorderingen van het oponthoudje  :? . Desmo Devil hebben Liek en ik net weg zien rijden toen wij aankwamen, vette bike  8) .

De Koffie was  :thumbsup:

DeWitte



lekker kontje :yes6rs:



wie was die gast met die Giga-broodtrommel achterop   :?: :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"
Ik dacht die rijden wel allemaal via Simpelveld naar Landgraaf/Kerkrade  :?  daarom hield ik ook in :wink: volgende keer dus rustig ff mee koffie komen drinken 8)

Ik moest effe mijn enkeltje gaan koelen  :wink:  Deze voelt ondertussen behoorlijk pijnlijk en wordt zo wat met de minuut dikker. Kan er ook niet meer op staan nu. Dus morgen maar effe naar de dokter.

Heb trouwens mijn ex-vriend al gebeld en hij was bezorgder om mij dan om zijn motor. Uiteindelijk valt de schade wel mee, en hij is een "handige jongen" dus dat scheelt als je alles zelf kunt maken  :wink:

Heb er nog steeds geen verklaring voor...behalve dat er daar behoorlijke natte stukken weggedeeltes waren. Voor de rest was ik de bocht al 2/3 uit en ik gaf wat gas bij om hem recht te trekken en voor wilde hij ook opkomen maar achter voelde ik hem gewoon wegglijden..... Thats all. Daarom ook geen angst gehad om verder te rijden, voor mijn gevoel heb ik niks fout gedaan en gewoon pech gehad.

DeWitte

nou beterschap met je enkel :wink:  enne die handige ex-jongen kan zich rustig aanmelden hiero @MFl z'n motor hebben we toch ook al van alle kanten kunnen bekijken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

was idd een leuk en gezellig ritje...voor herhaling vatbaar...
een volgende keer gaat mijn vrouw ook mischien eens mee...wel rustig aan dan..

@Karin: sterkte en beterschap met je enkel, en gelukkig was je ex-vriend niet boos...

til next time...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

TTigertje

Beterschap!

Ik weet hoe het voelt, maar dan een stukje hoger, m'n knie! :oops:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Gummi-Kuh

@Karin: jij noemde mij onlangs in de "ledengalerij" een "bikkel" maar wat ik vandaag van van jou gezien heb getuigt van grote klasse en karakter: menigeen zou na zo'n oponthoudje met knikkende knietjes daar gestaan hebben en niet meer willen verder rijden:jij niet.Na een technische inspectie van Busaberke stapte jij gewoon weer op je brommert en reed de route netjes uit.Klasse!!!

Beterschap met je enkel!
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Hey Karin, ik begrijp dat je een ongelukje hebt gehad.   Wat vervelend voor je.
Zal je altijd zien met een geleende motor. Ik hoop dat de schade aan de motor en aan jou meevalt.
Is me lang geleden ook een keer gebeurd met een geleende motor, en sindsdien heb ik gezworen nooit meer een motor te lenen of uit te lenen.
De eigenaar nam het toen minder sportief op hetgeen ik hem niet eens kwalijk kon nemen.
Goed van je dat je verder bent gereden.